niedziela, 29 kwietnia 2012

mala notka ;d

Czesc sorki ze ostatnio nie pisalam ale, nie mialam czasu bo sie uczylam bo w tym tyg mielismy dużo testow. A tak w ogule to sie zastanawiam czy mam dalej pisac czy ktos to wogule to czyta... HALO.! JEST TAM  KTO .? 
Ablo czy mam dodawac jakies jeszcze filmiki .Bylabym wdzieczna jezeli byscie dali mi odpowiedz w komentazach.Bo jak nikt nie czyta to nie ma sensu pisac wiec.....
 No ostatnio sie nic nie dzialo bylam na koncercie , a tak po zatym to mialam na 
nic za bardzo czasu ...

No to odpisujcie i papa ;p 










8 komentarzy:

  1. Ładny ten chllopak ;) twoj chlopak?
    Kocham towjego bloga, moglabys nagrac jakis filmik ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rozkmiń, że też mam na imię Natalia i też mam szynszyla :D a wypuszczasz twojego szynszyla na noc jak idziesz spać czy jak idziesz spać to go łapiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ide spac to ja zamykam ale ja wypuszczam przed spaniem ;p a ty .? A jak sie twoja szynszyla Nazywa.?

      Usuń
  3. Pisz i nagrywaj, ja to czytam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro moze nagram filmik tylko dajcie jakes inspiracje ;)

      Usuń