piątek, 13 kwietnia 2012

Piątek ♥

Siemka .!! <3 mowilam ze napisze , no to wlasnie pisze. Zaraz bede ogladac horror ''wzgoza maja oczy'' ;p
Podobno jest podobny do '' droga bez powrotu'' wiec nie taki straszny. Bede go ogladac w BFF Wiska (wiska-wiskaa.blogspot.com) P.S polecam jej blog . ;p A troche wczesniej dzisiaj dodalam video , co robilam do godz 16 . A po szesnastej to wyszlam po Wiske i poszlysmy po pizze ( dobra byla xdd )
A potem ogladalysmy ''Got to dance tylko taniec'' NA POLSACIE ;p .
Potem napewno pujdziemy spac ;p to tyle napisze moze jutro po urodzinkach jak mi seie bedzie chcialo ;p
Zdj z przed 2 tyg. ale mi sie podoba ;p

3 komentarze:

  1. zdj śliczne :*

    zapraszam na mojego bloga:
    alicelandxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne foto.
    Zapraszam do mnie :) Miło będzie ciebie zobaczyć u mnie :)

    essencjapiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki obserwuję

    OdpowiedzUsuń