środa, 11 kwietnia 2012

Sroda ♥

Siemka ;p czy to tylko ja jestem taka zmeczona .? wiec tak dzis byla szkola ale tylko 3 godz wiec bylo fajnie ;p
Na przerwach dzisiaj gadalam z kolegami bo kolezanki gadaly o jakich ciuchach , piusenkarzach i bog wie o czym . A ja tam wolalam se pogadac z chlopakami ;p Troche je obgadywalismy ale to nic, to zostanie miedzy nami. ;p
Dzis nie chce mi sie robic lekcji , zrobie jutro bo mamy malo dobrze ze chociaz sie pouczylam sluwek na jutrzejszy angielsi bo tak to by nie bylo zbyt fajnie jak bym ich nie umiala znowu ... . ;d bo to juz nie raz sie zdazylo ;p no a teraz siedze w domu i sie nudze. Zaraz musze troszke dom ogarnac. ;p A potem pospiewam ;p .To byla taka krutka notka na dzis ;p papa♥

taka tam fotka z nuduow ;p ♥

5 komentarzy:

  1. dzięki za komentarz ;) zapraszam do siebie częsciej i proponuje dodanie do obserwowanych bo będzie pojawiało się dużo ciekawych stylizacji i dodatków :) co to rzeczy z FLAGAMI to własnie o to chodzi, zeby szukać takich perełek w róznych sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarz :)
    fotka super :P ładna jesteś, wiesz ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki <3 hehe juz to gdzies slyszalam ;p
      nie no zart Ale Danke :)

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać następnej noty
    Fajnie się czyta
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń