wtorek, 10 kwietnia 2012

Swieta ;p

Czesc. ;p wiec tak teraz siedze i prostuje wlosy bo sobie umylam glowe ;p
O! i jem snaki ;p
Jutro do szkily strasznie mi sie nie chce ale mam tylko do 12:55 wiec powinnam wytrzymac chyba.... ;p
Na swieta odwiedzila nas rodzinka wiec nie bylismy sami na swieta tak jak w tamtym roku . Te swieta szybko minely... az za szybko. Wczoraj byl lany poniedzialek... ja i Wiska (wiska-wiskaa.blogspot.com) moja naj przyjaciolka oblewalismy sie woda ale raczej ja bylam bardziej mokra nisz ona ... ;p
W norwegi nie wiedza co to jest lany poniedzialek. Oni tutaj nawet nie maja takich konkretnych swiat wielkanocnych jak my w Polsce. Ale my obchodzimy tradycyjnie. Wczoraj spalam u wiski i robilismy taka ksiazke ale nie wiemy po co ;p ... No to tyle na dzis ;p Pozdrowionka <3
A wam jak minely swieta .? ;p

2 komentarze:

  1. Fajnie masz że kończysz o 12.55 ja kończe o 13.05 -,- . mam nadzieje ze przezyje.
    ładne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam sucha w lany poniedziałek ;/
    obserwuje . ^^
    ZApraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń