niedziela, 6 maja 2012

Siemka ludzie <3 sorki ale jednak nie miałam czasu żeby napisać notkę wtedy... Przepraszam ;)
Wiec tak w czwartek byłam na urodzinach i wygrałam 3 konkursy jej ;p
Nie będę pisać jakie bo tak to by było za dozo pisania ;p bo ja nigdy nie mogę się wysłowić ;p
 piatek nocowałam u wiśki no ni Oczywiście było standardowo czyli głupawka od komputera... ;D
A w sobotę byłyśmy same w domu i się nic nie działo... ;d
No a dziś siedziałam tylko w domu i się nudziłam i jeszcze chyba kolo 15 zasnełam ale się już obudziłam ;p
opiekuje się pieskiem mojej cioci i jest git ;p


8 komentarzy:

  1. Ale ty ladna O.o .

    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że wygrałaś tyle konkursów!:)
    Świetnie wyglądałaś, tylko trochę te zielone skarpetki ci nie pasowały^^:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam czerwone trampki to nie było ich widać ;p

      Usuń
  3. boże jaki SŁOOOOODZIAK!
    ile było konkursów? :D
    ps: zostałaś otagowana ;P http://myshysmile.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 konkursów było . Dziękuję <3

      Usuń
  4. wiesz zdolna zawsze wygra xd
    cud miód i orzeszki Tadzik ♥

    OdpowiedzUsuń