wtorek, 8 maja 2012

Zmęczona ;(

Halla folkens <3
sorki ze wczoraj się nie pojawił post ale się uczyłam matmy bo jutro mamy cało dzienny sprawdzian z matmy...wiec musiałam się uczyć
dziś jestem strasznie zmęczona bo biegałam i byłam na tańcach ale bardziej jestem zmęczona po bieganiu.
W czwartek biegnę w sztafecie wiec dlatego biegaliśmy. a co do filmiku to nie dodam go w tygodniu dodam może w sobotę bo w tygodniu za bardzo nie mam czasu teraz. Nie wiem czy jutro napisze ale postaram się

Wiec do następnego  ;D
Nie mialam innego zdj ;p





A jaki był wasz dzisiejszy dzień ?

9 komentarzy:

  1. Hej, ja tez mieszkam w Norwegii i w Czwartek bedziemy mieli Tinestaffet my bedziemy u mnie w miescie w Tananger a wy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. My akurat dzisiaj będziemy w sztafecie biegać ;D Na święto szkoły. Ale ja udziału nie biorę ;C

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana w moim poście http://wiska-wiskaa.blogspot.com/2012/05/tag-d.html#comment-form ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie Ci w okularach :) mój dzisiejszy dzień był niczego sobie :) zawsze mam udane dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak ci poszło na sztafecie?
    Świetne zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń