poniedziałek, 18 czerwca 2012

Poniedzialek ...

siemka ludzie ;d
Notka taka długa nie będzie bo ja dziś nie robiłam iż jak przyszłam ze szkoły posiedziałam na komputerze i potem poszłam spać i wstałam o 20:30 wiec tak dużo się nie działo . Położyłam się spać bo jak byłam w szkole to mnie głowa bolała i slaba bylam ;d w szkole bylo jak zwykle nudno xd Cale szczescie wakacje juz w piatek sie zaczynaja.
We wakacje jade do polski bede tam do 8 sierpnia a jade 24 ;p My w norwegi konczymy 22 szkole . strasznie sie ciesze ze jade do polski ;p bo wtedy bede miala nowe oksy jeeej <3

A y macie jakies plany na wakacje .? ;)

5 komentarzy:

  1. Nom, wyjazd na kolonie ;)
    A wiesz, ładniej Ci w takich oksach, jak miałaś w ostatnim video z coverem, ale w tych Twoich też Ci ładnie ;)))

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie takie oksy bede miala ;d tylko troche mniejsze ;)

      Usuń
  2. Tez jade do polski niah niah niah . <3 bede tesknic ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. hej super blog! kocham go <3 mozecie sledzic moj blog <3
    http://pamietnikannie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń