czwartek, 14 czerwca 2012

Witam ponownie ;p

Cześć Cześć <3 Wracam do was kochani <3
Wow nie wiem jak zacząć heh dawno nie pisałam i trochę się stęskniłam za moim blogiem ;p
Po pierwsze to przepraszam za poprzednie notki ale osunęłam niechcąca zdj i teraz nie mam zdj w notkach ale wydaje mi ze chyba nic się nie dzieje bo przeczesz będą nowe notki i nowe zdj ;d

Tydzien temu był streik tak w zasadzie to on trwał od 24.maja do 7 czerwca ;d i w czasie streiku byliśmy na wycieczce miałam dodać videobloga ale mi się aparat rozładował ;d
Dzisiaj miałam jechać na wycieczkę z 7 klasami u mnie w szkole ale nie pojechałam bo jutro Wiśka ja I Kristian będziemy mieli występ ;p Strasznie si ciesze . Dziś byłam w szkole bo inni pojechali na ta wycieczkę musiałam siedzieć z 4-tymi klasami wsunie nie było tak złe  byli dla mnie mili i w ogolę ;d Jutro chyba tez będę z nimi albo z 5 ;d . dobra to chyba na tyle . Postaram się żeby pisać notki regularnie ;)
P.S. cieszycie sie ze znowy zaczylam blogowac .? ;)

4 komentarze:

  1. jasne ze sie cieszymy :D
    haha uwazaj ze spluwą :D
    ladne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się cieszę ;**
    Zapraszam na graphics-buudyn.blogspot.com

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń