czwartek, 26 lipca 2012

He he ;)

dzisiaj czwartek ;* w sobote przyjeżdżają moi kochani rodzice :**** już się trochę za nimi stęskniłam ;)
Ostatnio jest mi jakoś smutno bo za bardzo nie chce wracać do Norwegii.... :c ale niestety muszę . Jak bym mogła to bym bez zastanowienia została w Polsce. Teraz coraz więcej rzeczy i ludzi trzyma mnie w Polsce ;C
wczoraj obiłam sobie małego palca u nogi ;c teraz mnie strasznie boli.... xd
Dzisiaj siedzę cały dzień pewnie w domu i tak mi się nudziło rano wiec farbowałam kuzynowi włosy bibułą xd ahaha zrobiłam mu fioletowy i czerwony ale ten czerwony wyszedł bardziej jak różowy ;p
No to tyle na dzis ;****
 oto jego wosy ;p

jakies zdj z wczoraj xd 


     
A teraz jem loda FRUGO ;p

8 komentarzy:

  1. O nie widziałam że są takie lody :D
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm lody frugo :) obserwuje i liczę na to samo u mnie :D
    http://wonderlandse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. yummy ;d
    Posłuchaj, mój tata pracuje w norwegii, i chciał się tam przenieść. Głupio mi tak tutaj pisać o tym, ale nie mam wyboru. No i ja mu powiedziałam nie,a teraz zastanawiam się czy czasem ie zmienić zania.
    Chciałabym żebyś mi opowiedziała jak tam jest i wgl, czy łatwo jest się zaprzyjaźnić itp. oczywiście jeśli to nie problem odp i usuń kom. : karolina.kuranda@vp.pl

    Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń