środa, 29 sierpnia 2012

A jednak jestem chora ;cc

Hej dziubaski ♥♥♥
Jednak jestem chora ;c 
Dzis jak wrocilam ze szkoly mialam goraczke 
a tak w zasadzie stan pod goraczkowy 
Mialam 37,5 bodajze ;))
I nie wiem jeszcze do konca czy ide jutro do szkoly ... 
Taka jestem slaba ze szkoda gadac ... 
Jeszcze musze dokonczyc lekcje na jutro no bo nie wiem czy pujde czy nie ;c 
Tak mi sie spac chce ze nie wiem ... 
Tak mi jest goraca zaraz mi pewnie bd znowu zimno i tak ... ;)
co do Filmiku 
jezeli chcecie filmik dawajcie jakies pomysly na te filmiki bo ja nie
wiem o czym mam robic te filmiki ♥♥♥
Wiec jezeli chcecie filmiki Prosze piszcze w komentazu o czym <33
AA i piszcie na http://ask.fm/Tadzik12
Papapa ;***

4 komentarze:

  1. Zrób room tour!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. My everyday makeup
    2. Room Tour
    3. What's in my bag/purse/rucksack?
    4. Jesienno/Zimowy Lookbook
    5. Moja pielęgnacja włosów (śliczne masz te włoski)
    6. Wybrany tutorial z np. twoimi ulubionym fryzurami lub z szybkimi uczesaniami do szkoły :-)
    Mam masę pomysłów więc jeśli wciąż brakuję Ci propozycji to odezwij się ;-) (-;
    Świetny blog !
    Zdrowej nam !

    OdpowiedzUsuń