czwartek, 30 sierpnia 2012

... ;c

Hej ;*
dzisiaj jednak nie bylam w szkole...
Dzisiaj sie o wiele lepiej czuje niz wczoraj bo nie jestem az taka slaba ;)
Ale i tak nie jest za dobrze ;p
Dzisiaj nic takiego nie robilam caly dzien siedzialam i sluchalam muzyki 
dopiero teraz nie dawno zaczelam sobie robic jakies zdjecia i wgl ;d
 A no i jeszcze wspominalam wakacje ... i tak jakos mi sie dziwnie smutno potem zrobilo ... ;c 
Ale to byl taki szczegol ;d
I zakochalam sie w takiej jednej piosence <333 KLIK ;)
AAA i zapomnialam, dzisiaj rano sprzatalam pokuj ... xd 
iii po godzinie posprzatalam ;d Ja poprostu nie NAWIDZE sprzatac xd 
No to teraz zdjecia ♥♥♥
Piszcie na asku ♥♥♥ http://ask.fm/Tadzik12







8 komentarzy:

  1. Super notka. Też kocham tą piosenkę. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej ! Fajne zdjątka !
    Kiedy wstawisz jakiś videoblog ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny pokój ;d bardzo mi się podoba i wg super zdjęcia ;d

    Zapraszam do mnie ;d chinczyk-chinnnczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poducha Debilu ! ;* wylacz weryfikacje obrazkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi powiesz co to jest to wylacze xd ;*

      Usuń
    2. dobra git juz wiem i juz wylaczylam ;*

      Usuń
    3. mam dla ciebie trzy propozycje na filmiki : 1. room tour 2. moje sekrety 3. dzień z natalią :DDD zrobisz takie filmiki niedługo? :cc pierwszy moze byc dzien z natalią <33

      Usuń
  5. Fajnie, że częściej piszesz bloga. Za parę lat fajnie tak sobie poczytać co się działo ;)

    OdpowiedzUsuń