środa, 22 sierpnia 2012

Notka ze sprostowaniem ;**

Heia   Wiec tak ;** takie malutkie sprostowanie jak to jest z moim blogiem ;**
Pare osub chcialo notke no to prosze ;***
No to tak z moim blogiem jest tak ze... Na poczatku pisalam bloga no i czekalam na komentaze i wgl a teraz sobie uswiadomilam ze bloga sie nie pisze dla komentazy tylko dla samej siebie ;))
i tak caly czas myslalam ze nie oplaca sie pisac bloga skoro i tak go nikt nie czyta wiec po co sie egl wysilac a tutaj sie dowiaduje z ask'a wiski ze jednakk ktos to czyta ;**
Wiec tak postaram sie pisac notki tak czesto jak dam rade bo teraz zaczela sie szkola i musze sie tez uczyc ;cc Ale zobaczymy jak to bd ;)) 

11 komentarzy:

  1. NIE martw sie . ;) Moim zdaniem twoj blog jest super ;) Ja zawsze go czytam ;)

    Ale ty sliczna ;oo Gdzie kupilas bluzke ? m;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czytam ;)
    Fajna bluzka, miałam sobie kupić podobną ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zrób filmik albo post co kupiłaś w polsceff

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz dalej! ;d

    Zapraszam do mnie ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś piękna.
    Pisz, pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. I LOVE YOUR BLOG ! AND YOU... YOU ARE BEAUTIFULL ! !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę do Ciebie mówić/pisać Tadzik? No więc Tadzik prowadzisz mojego ulubionego bloga, gdybyś zrezygnowała z pisania to ja... Nie wiem co bym zrobiła i to jest najgorsze! Proszę pisz jak najczęściej!
    Anonimek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rezygnuj i pisz częściej !
      Bo jak nie to będzie strajk he, he ! ;-)

      Usuń
    2. Dołączam się do strajku ! Niech Tadzik pisze częściej ! !

      Usuń
  8. ZROBISZ ROOM TOUR? PROSZE BARDZO CHCIAŁABYM ZOBACZYC TWÓJ POKÓJ:)

    OdpowiedzUsuń