wtorek, 28 sierpnia 2012

Prawie chora ... ;c

Hej ;)) przepraszam ze wczoraj nie pisalam ale robilam lekcje a potem juz nie mialam czasu napisac ;)) 

Wiec tak dzisiaj wstalam rano tak sie zle czylam bolala mnie glowa i gardlo i wgl bylam taka slaba... 
Potem jak bylam w szkole to mi sie krecilo w glowie i mialam strasznie zadkany nos a gardloo to ... szkoda gadac ... xd 
Caly czas jadlam cukierki na lekcji zebym nie czula ze mnie boli gardlo ;p


Strasznie sie meczylam w szkole nie moglam wytrzymac tak mi slabo bylo i gardlo mnie bolalo glaawa wszystko poprostu
teraz tez ledwo wtrzymuje a nie chce brac tej takiej tabletki do ssania bo mnie potem naciaga... 

Ale przed spaniem na noc bede musiala wziasc Fervex czy cos takiego..
Zaraz pewnie pujde spac wiec dobranoc <333. 

I takie pytanko ;) jak myslicie pasuje mi taka grzywka .? ;D tylko szczeze 
No tak to na tyle <3
Aks :  http://ask.fm/Tadzik12  ♥♥♥




8 komentarzy:

  1. Myślę że ci pasuje no ale to tylko moje zdanie. I tak jesteś ślliczna.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladnie ci , ale wole cie w tamtej grzywce :D

    Do zdrowia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie Cię nie poznałam na tym drugim zdjęciu. Całkiem ładnie Ci w niej ;)
    Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej mi się podobasz w Twojej codziennej choć ta nie jest brzydka :-) kiedy jakieś wideo ?? Ps. Kocham twój blog !

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie cie w tej grzywce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w tej grzywce ci brzydko i wgl w grzywce wyglądasz ohydnie <3

    OdpowiedzUsuń