piątek, 7 września 2012

Piatek ;p

Hej Kociaki.! ;*
Dzisiaj zagościłam na Wiśki blogu ;d
Z racji ze pojechała na jakąś tam wycieczkę czy coś  ;d 
A ja dzisiaj byłam w szkole i mieliśmy jakieś beznadziejne przedstawienie ;) to było porostu takie żałosne 
Nawet nie wiem czy to coś można nazwać przedstawieniem ;d ♥
(Wiecie co .? pisze ta notkę chyba już ponad godzinę i nie mogę skończyć bo albo to ktoś napisze na fb 
albo mi się piosenka skończy i muszę znaleźć nowa i tak pisze i pisze ;d)
No i jak wróciłam ze szkoły to jadłam zapiekanki domowe *__*
Byly poprostu pyszne ☻
przed chwilka zjadlam jeszcze jedna :) 
Wszkole bylo nawet git ;d 
juz wreszcie piatek i sie wyspie ♥♥♥
nie wiem co jeszcze napisac ;d 
Aaaa jutro sie biore za nagrywanie filmiku ;))
DOBRANOC ♥
ask ♥ KLIK.! ;)



9 komentarzy:

  1. Jaka ty jestes Sliczna *___* !

    Zbrzydnij ;c :)

    Ale jestes podobna do mamy :D

    zapraszam do mnie :

    http://lifebyvictoriaa.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. To już wiemy po kim odziedziczylaś urodę <33

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A zrób jeszcze jakiś filmik pt. Tadzik gotuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog : zapraszam do mnie http://evelineandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog . zapraszam do sb .
    www.agattsa.blogspot.com

    zaobserwujesz . ?

    OdpowiedzUsuń
  6. już nie mogę się doczekać filmiku ;*
    jeeej,pierwszy raz tu jestem i od razu stwierdzam,że Cię uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń