czwartek, 6 września 2012

Jutro juz piatek ♥

Hei♥
Jak się czujecie.?♥
Jak tam po całym tygodniu w szkole.?♥
Więc tak dzisiaj już jest czwartek.♥
Dziś musiałam się uczyć bo jutro mamy taki mini sprawdzian z hiszpańskiego ;))
Ale nie uczyłam się takk strasznie długo ;d Myślę ze sobie poradzę ;d ♥
I jak podoba wam się filmik.? ♥ chcecie żebym więcej nagrywała.?♥
Jeżeli tak to mam już pomysł na następny filmik ale to sekret ^^ ♥
Może macie jakieś pomysły ponieważ chce nagrać nowy cover ale za bardzo nie wiem cio ;) ♥
Wiec jeżeli możecie napiszcie mi jakieś piosenki a jeżeli nie to sama coś wybiorę ;)
chyba ze mam Coveru nie nagrywać bo nie lubicie jak śpiewam ;)
piszcie cala prawdę ;d ♥
Dzisiaj byłam w szkole i mieliśmy muzykę ;d I graliśmy na gitarze ♥
To ze dalej nidz nie umiem to taki szczegół ;d ♥ 
Ogólnie dzisiaj w szkole było git ♥
Wiecie co.? Tak sobie teraz pomyślałam... może zrobię filmik o całym moim weekendzie .?♥
Co o tym myślicie.? ♥
No to tyle chyba na dzisiaj ;)) No to dobranoc ♥♥♥
No i oczywiście sweet fotuszka ;d ♥

11 komentarzy:

  1. taak myslę, że filmik o Twoim caaałym weekendzie będzie superr ♥ ;* a jeżeli chodzi o cover nagraj jakikolwiek, uwielbiam jak śpiewasz!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zrób o weekendzie! Super nagrywasz i edytujesz.

    A co do coveru może skyscraper? Albo coś dżemu, po polsku? Do kołyski?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogarnij z tymi serduszkami, cover bedzie lepszy super spiewasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam ale strasznie was kocham ♥

      Usuń
    2. Serduszka są fajne. Nie stawia ich literka po literce czy słowo po słowie, więc jest czytelnie!

      Usuń
  4. Super notka. Kocham te serduszka♥. No i nagraj ten filmik o weekendzie no i oczywiście cover. ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcie♥
    +obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ślicznie wychodzisz na zdjęciach... śliczna buzia:)

    obserwuję i zapraszam na oba moje blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. może zaśpiewasz jakąś piosenkę Adele ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękne usta ;* ♥

    Zapraszam do mnie! ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń