poniedziałek, 3 września 2012

nagrywanie filmiku ♥

Hej miski ♥
Dzisiaj pierwszy dzień szkoły tak .? jak wam poszło.? ♥
Dla mnie jak zwykle nudno bo ja już chwilkę chodzę ;d
Szczerze już się w miarę przyzwyczaiłam do szkoły i przyznam iz nawet fajnie znowu iść do szkoły 
oczywiście nie licząc zadań domowych xd A tak to jest git znajomi i wgl ;d ♥
Dzisiaj nagrywałam filmik ♥ Dzień typu Tadzik ♥ nie jestem pewna czy się udał ale mam taka nadzieje ♥
Boże widzę notka dzisiaj z serduszkami xd ♥
Jak wam wgl przeminął weekend .? ♥
Dziś ogólnie tylko nagrywałam filmik i tp ♥
I myślałam żeby sobie zrobić nowy nagłówek bo ten mi się troszkę ♥
tylko wtedy by sie przydała jakas sesyjka ;d 
Dobra to bd na tyle ♥ 
Bay SommerTime ♥ 
Zdj z wakacji ktorych jeszcze nie widzieliscie ♥



Danielek ♥

1 komentarz:

  1. Kiedy wideo? :) Fajne zdjęcia, super masz włosy!

    OdpowiedzUsuń