poniedziałek, 10 września 2012

Szybka notka ♥

Hej hej ;3 wiec tak dzisiaj bd taki szybki poscik <3 
Bo jutro szkola i trzeba isc spac ;/ 
no to tak dzisiaj bylam w szkole i bylo nawet git bo mi szybko zlecialo ;d 

potem jak wrocilam do domu to robilam lekcje i zaczelam przerabiac filmik ;d jeszcze nie skonczylam bo jeszcze musze dolozyc muzyke i wgl takie tam napisy i tp. no ta tak to juz prawie gotowe. No to tyle ♥ A i jutro na tance <333 juz sie ciesze <3 kocham tanczyc <3 i spiewac ;d <3 
dobra ide spac dobranoc kociaki ; ))

8 komentarzy:

  1. Ej weź postaraj się dodawać notki systematycznie, bo ja caly weekend po lika razu wchodzilam na twojego bloga i patrzalam czy coś dodajesz <3

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Och też uwielbiam taniec. czekam z niecierpliwoscią na następną notkę. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. nudna notka . Jak kazda zreszta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka. Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Yaay, jakie zdjęcie. <3 Śliczne. <3

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej <3 Twój blog jest bosski i bardzo lubię ciebie jak i wiśkę. ja zaglądam tu co włączę komputer, mam cię na zakładce <3
    Jeśli interesują Cię kosmetyki możesz zaglądać do mnie. Mam dopiero 2 posty, ale będzie ich coraz więcej <3 Ja już obserwuję, jeśli i ty chcesz być u mnie na bieżąco, to zachęcam <3!

    OdpowiedzUsuń
  7. masz śliczne paczadełka ;**
    też tańczę ;d jaki styl preferujesz ?;d

    chinczyk-chinnnczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń