wtorek, 18 września 2012

Tańce ;)

Dzień dobry ;)
Jak wam miną dzień .? ;* 
Dzisiaj w szkole się dostałam 4+ z hiszpańskiego ;d
No i tak moja nauczycielka od matmy miała na sobie taką jaskrawo żółtą kamizelkę no i jej 
takie wielkie coś usiadło na ramieniu nie wiem czy to był bąk czy coś ale było doże no i 
wszyscy zaczęli tak panikować ze nie wiem ... a ja tylko się popatrzyłam i jej pow ze ma coś na ramieniu a ona tylko sobie ztrzepneła ręką.. ;) A ja odwróciłam się i poszłam ;d
Po szkole byłam na tańcach ;d Fajnie było ;d ale strasznie jestem zmęczona ;/ 
w czwartek mamy sprawdzian ... i w piątek tez wiec musze sie uczyc i nie wiem czy jutro bd notka bo bede musiała sie niestety uczyć ... ;c postaram sie cos napisac mozliwe ze będą któtrze niz zawsze ale beda ;)) 
No to tak własnie sobie siedze i jem a potem jeszcze przed snem bede musiala se przeczytac .. ;/ DOBRANOC ♥♥♥  



8 komentarzy:

  1. Powodzenia w szkole! Super fotki w pooprzedniej notce! (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcie ;D

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uhuh zdjecie ze mne :D
    Powodzenia z nauka '' mloda '' ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Nicki Minaj :)
    Świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jesteś śliczna !
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. po co piszesz o tym że wszycscy panikowali a ty nie??
    chciałaś się poochwalić? noo... jakoś ci nie wyszło.
    I nie pisze sie "tag" tylko tak !!! -,-

    OdpowiedzUsuń