poniedziałek, 17 września 2012

Weekend ♥ + Mini sesja ;d

Hola.! 
Przepraszam ze nie pisałam wczoraj ale miałam zły humor.. ;c 
Wiec tak cały weekend spędziłam z Wiska ♥ 
W sobotę byłyśmy na takiej mini sesji na stacji kolejowej ;d 
a potem poszłyśmy na karnawał do House of Dance ;d fajnie było tez miałyśmy występować Ale .. 
nasz kochany Krystianek nie miał czasu trenować i takk ;p 
w niedziele siedziałam  u Wiśki do wieczora ;d i Tak sobie zamulałyśmy ;d
A dzisiaj byłam w szkole ;/ Ale nawet szybko mi zleciało ;d 
Na pierwszych 2 lekcjach 
Mieliśmy orientacje, musieliśmy biegać i szukać postów... ;/ 
Ale miałam fajnego kolego w grupie to się pośmialiśmy i wgl ;d 
No i dzis mialam isc biegac z tata ale z racji ze mam katar to nie poszlismy ;d ♥
 Zdj z sesji ♥ Dobranoc ♥

http://ask.fm/Tadzik12 




9 komentarzy:

  1. Ale ty jesteś pięknaa ; *
    Nie przestawaj pisac postów, bo są super i zrób więcej filmików, chyba, ze nie masz czasu to zrozumiem .

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, mądra i zabawna dziewczyna ! kocham czytać Twój blog. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne oczy masz komu je dasz...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju jakie ładne masz zdięcia *.*
    Gdzie kupiłaś sweterek? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o to pierwsze i drugie są super. ja to nie wyrabiam z tymi szkołami, konczę jedną biegnę do drugiej :D:D:D:D - ale chyba nie umiałabym inaczej. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia ;* gdzie kupiłaś sweterek ? śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, jesteś śliczna :*

    Zapraszaaaam do mnie ! :D

    OdpowiedzUsuń