niedziela, 30 września 2012

weekend ;)

Hej kochani ;*
Dobra to tak ;p w piątek byłam na urodzinkach he he ♥♥♥
było bardzo fajnie podobało mi się ;d 

Wczoraj byłam z wisia na kręglach jeee ♥♥♥♥♥
Uśmiałyśmy się jak zawsze i git ;d Weekend udany ♥
oo NIEEEE.!!! jutro szkolą ;c Fuuuuuu.!!!!!!!!!!!!!!
Dobra teraz takie male P.s ;d
 Przepraszam ze tak rzadko pisze ale po prostu czasami nie mam czasu a po 2 kompletnie nie mam pojęcia o czym mam pisać.. ;/
Wiec jak byście mogli too proszę piszcie jakieś pomysły w komentarzu ♥ pomysły mogą być i na notkę i na filmik ;)) 
Wiec tak to dzisiejsza notka i jeszcze raz proszę o pomysły ;**
 
 
 

8 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia.
    pomysły na filmik:
    - o włosach.
    - odpowiedzi na pytania, które dostajesz.
    - Twoje sposoby na nude.
    - jakiś nowy filmik z Wiśką, np. jak u siebie nocujecie.
    - nowy filmik z Twoimi ulubionymi ubraniami.
    - Twoje stroje (przez cały tydzień robisz filmiki w co sie ubierasz, potem łączysz je w całość)
    - o szkole czyli do której chodzisz klasy, jak się uczysz i ogólnie jak tam jest.
    myślę, że pomogłam i że sie przyda.
    pozdrawiam. ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki zrób taki lookbook zapraszam do mnie
    cebula-czosnek.blogspot.com i oczywiście obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób video o swoich włosach. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki ;)
    Możesz zrobić w filmiku jakiś tag na przykład moje sekrety ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. pisz o tym co robisz w danym dniu, to nie jest nudne, bo u Ciebie zawsze coś fajnego sie dzieje. Albo dodawaj tylko zdjęcia z danego dnia, i tyle wystarczy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś super prosze pisz codziennie

    OdpowiedzUsuń
  7. np. o swoich włosach czy coś .. ! :D Albo z Wisią coś . Lookbook też może być ! Masa pomysłóów .

    OdpowiedzUsuń