wtorek, 25 września 2012

wtorrek ♥

Aloha babes ♥
Wiec tak sorki sorki sorki ze wczoraj nie pisałam ale była taka sytuacja...
Położyłam sie spac o 16 i sb tak pomyślałam aa wstane o 18 i sb zrobie lekcje 
no i tak obudziłam sie o 20 no to ja szybko lekcje robie ale i tak prawie nidz nie zrobiłam wiec tag.. 
wgl nie miałam na nidz czasu ;d 
aa dzis byłam w szkole dostałam 4 z tego testu co sie tak długo uczyłam .!!!
To było cos takiego :
Ja wchodze na neta jak byliśmy na komputerach no i tak patrze o już sa rezultaty
no to wchodze patrze 4 a ja takie WTF.!? ja oczekiwałam ze dostane 2 a tu 4 ;o 
No i tak ;d
potem były tance ;d fajnie było jak zawsze ;d uczyliśmy sie tego tańca :
 KLIK.! ♥
No i tak ;d Dobranoc ♥
http://ask.fm/Tadzik12


8 komentarzy:

  1. gratuluję 4;)
    fajne zdjęcie^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ty Śliczna <33

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wbijcie kotecki do mnie :* :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś zajebistaa < 3 . No i oczywiście śliczna . Pozdrawiam .
    zapraszam . ! ♥
    do mnie. ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. No hej ;*
    Wpadnij do nas, zapraszam http://dobremoomenty.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałaś, że nie wiesz o czym pisać na blogu, to może pisz po prostu o swoim dniu ? To nie jest nudne, bo u Ciebie zawsze coś fajnego się dzieje, czasem też zamiast notki możesz dodać same zdjęcia z dnia i wgl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie piszesz, tylko trochę błędów robisz,ale to nic. A taniec musiał być trudny. Ja jak kiedyś chodziłam na tańce to cały rok jeden taniec sie tańczyło i było do dupy :D

    OdpowiedzUsuń