niedziela, 7 października 2012

JA I WISIA ♥

Hej :D Nie pisałam bo nie mialam czasu w tym tygodniu bo sami rozumiecie nauka i sprawdziany ... mam juz dość! nie chce mi sie uczyc chce wakacje ! no to tak nie pamietam za bardzo co robilam w tygodniu xd allee weekend jeszcze pamietam xd 
PIĄTEK :
ja Wisia i długi spacer xd Wisia sobie znalazla super zabawe xd Oczywiscie ona na nidz modrego nie wpada wiec postanowiła że bedzie pluła ludzią na głowe ;d ahahaha ale sie z niej lałam xd booze z kim ja żyje ;d 
potem chodzilysmy po centrum i tag ;))
Sabado:
Też byłyśmy na spacerze tylko tam gdzieś kolo niej przeczkole i plac zabaw te rejony kazdy zna ;d 
nio i tag siedziałyśmy sobie i gadalysmy smialysmy sie i wygupialysmi i oczywiscie zelek nam nie zabraklo ;))
a i tag fajnie bylo xd
Domingo :
mialam isc do koscioła z wisia i mama ale.. okazalo sie ze jest na 15 a my myslalysmy ze na 16 ... Wzruszające xd  Potem poszlam z wiska na kebaba ;d ♥ pół ostrego ;d no i tag jakos zlecialo ;)) 
No to Branodz <3 ♥♥♥ 
P.S mam ferie xd ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

11 komentarzy:

  1. Super masz, że masz te ferie :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. superr ;d

    Zapraszam do mnie! ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wpadaj częściej , lubię twoje notki i wgl <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze ferii, przydały by nam sie takie w polsce ;]

    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę też ferie :)
    evelineandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Żal, ja też chcę ferie -.- ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę ferii <3 .!
    zapraszam do mniee .!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjecia i dalabys troche ferii mam dosc szkoly -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę mieć ferie ale niestety nie da się. :) No to fajnych ferii ci życzę i wgl. ;* <3

    OdpowiedzUsuń