piątek, 12 października 2012

Oslo babe ♥

Heeeii już wróciłam.! niestety ;c Boże tag mi sie tam podobało żeee ♥ JA MUSZE TAM ZAMIESZKAĆ.!!!!!!  Boże Oslo to taki piękne miasto, mam zamiar tam jeszcze wrócić.! zakochałam się w tym mieście ♥ Normalnie Osl0ve <3 (Oslo+love=oslove) budynki są całkiem inne niż w Sandnes i wgl tam jest dużo dużo ładniej i cieplej xd Nie no po prostu cudooooooo ♥ Smutno mi że już wróciłam ;c Szczeze wcale bym nie tęskniła za znajomymi xd jedynie tylko za Wisia ♥ Byłam w Oslo w ambasadzie bo musiałam sobie nowy paszport bo ledwo z polski przejechałam na starym xd a potem poszliśmy na miasto na chwilkę no i odwiedziliśmy taka jedną kawiarnie/restauracje American coś tam ;d i jadłam frytki xd Ale w tej restauracji był miły kelner ♥ spodobał mi sie z charakteru bardzo sympatyczny ;)) jak poszliśmy potem jeszcze chwilkę pochodzić to tam był taki mim wicie pomalowany na złoto i tag stał i sie nie ruszał no i tag wrzuciłyśmy mu tam 20 koron no bo z nim chciałyśmy zdjęcie ;d no i jak mu wrzuciłyśmy te 20 koron to sie ruszył i tata sie zapytał czy możemy z nim zdj no i on pokiwał głową ze tag a my takie sie bałyśmy do niego podejść nie wiem dlaczego tag po prostu ;d no i tak to by bylo na tyle ;)) Dobranoc <33










8 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, i widać po nich, że Oslo jest pięknym miastem :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym kiedyś tam pojechać ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemcia ;) Ostatnio znalazłam twój cover na yt, i bardzo mi sie spodobał. :) z ciekawości weszłam na twojego bloga :p Jestes nieeeeesamowita, nie dość że utalentowana to jeszcze śliczna ;* Tylko jedyne co mi nie pasuje, to błędy ortograficzne: pisze się 'nic' i 'tak'. ;) Ale rozumiem że nie mieszkasz w Polsce więc można ci to wybaczyć :)Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało być naprawde świetnie! :D Zgadzam się, piękne miasto! :)

    lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń