wtorek, 16 października 2012

Takie tam ;d

Hello♥ jakk tam .? ;*
Żyjecie po weekendzie .? ;d bo ja tag ;d i wcale nie jest aż tag źle w szkole po feriach ;d najgorsze jest to wstawanie ;d ale tag to ogólnie jest gitara i luz bluz ;d No to tag dzisiaj był dosyć nudny dzień bo tag wstałam rano ino i oczywiście musiałam iść do szkoły ;d no i było nudno ;d A nie ostatnia lekcja była fajna bo oni robili coś tam a ja już skończyłam to sb na Besty weszłam i sb czytałam xd no i tag potem wróciłam do domu i pojechałam z ciocia do weterynarza z jej pieskiem bo miała zapalenie oka. No i jak wróciłam do domu to musiałam zrobić matme ;cc uuuhuhuhuh ;c Mamy teraz ułamki ;/ nie nawidze ułamków i ogólnie matmy xd boże to jest po prostu jak jakiś dodatkowy język, normalnie gorzej niż gracki xd Ale całe szczęście moja mama jest dosyć dobra z matmy to mi pomaga ;d ♥ Kocham cie Mamusiu ;*
No i tag potem poszłam na tańce nooo i takiego sie nudnego układu uczyliśmy żee ja nie moge ;/ Jakiegoś kurde ni to Michael Jackson ni to hip hop bóg wie co to było xd aaa najgorsze jest to że nastepnym razem bedziemy to kontynuować .. ;/ No to tyle ;d OOo jutro bd fajnie bo mam zajęcia dodatkowe z sal og cene (sala i scena)  ♥
Barcie sie dobrze w szkole <3



Kończą mi sie zdj .. ;/ przydało by sie naładować aparat ;p A jak wasz dzionek .? ;*
Ask: Klik.! ♥

17 komentarzy:

  1. Ja na matmie robię pierwiastki xd
    fajne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robie potegi na matmie. A dzien minol mi nawet ok ;)

    Zapraszam ;
    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ; * zajeb*sta jesteś . !

    zapraszam do mnie . ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, mi też mama pomaga z matmy ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnyy blog <3
    zapraszam do mniee <3
    http://waiting-for-the-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nienawidzę ulamków ;/


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesniaraaaaa !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ej to nie jest złośliwy komentarz tylko chciałam Ci powiedzieć,że nie piszę się tag tylko tak. np masz takie zdanie w notce "ale tag to ogólnie jest gitara i luz bluz " a to powinno być "ale tak ogólnie jest gitara i luz bluz".
    Poza tym masz bardzo fajnego bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubie matmy ale ułamki są całkiem spoko zwłaszcza ich dzielenie i mnożenie :) my teraz mamy współrzędne

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem ile macie lat ale ja jestem w 1LO i na matmie robię takie koszmarne zadania że aż się żyć odechciewa i nie to, że nie chcę się uczyć ale tego się po prostu nie da nauczyć :Da co do tego że komuś się nie podoba to jak piszesz (literówki etc) to przecież jak ma mózg i myśli to to jest logiczne że jak się mieszka nie w Polsce to się zatraca poprawność językową ... ludzie ogarnijta sie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. superrr :D

    Zapraszam do mnie! ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń