niedziela, 28 października 2012

Takie tam z mama ♥

Hej kochanii ♥ jak wam minoł ten weekend .? ;p cieszycie sie ze jutro szkoła .? bo ja nie ;p
w sumie to co to za głupie pytanie nikt sie nie cieszy xd
PO CO WGL JEST COŚ TAKIEGO JAK SZKOŁA.? o_O  żall
wiec tag wczoraj byłam z wisią w Kvadracie ;p nie kopiłam dużo bo kopiłam tylko bluzke i bluze ale dobre i to cos ;p
aa dzisiaj siedziałam sobie w domu z rodzicami i tag sobie siedzieliśmy ;p
A teraz pzed chwilka zmylam maseczke bo sobie z mamą robiłyśmy ;d nio i tag nie wiem co mam jeszcze napisac .. OO już wiem jak szłyśmy z wisią na przystanek autobusowy no i do słupa był przywiązany takie duży balon z helem no i ja tag mówie do niej '' o paczaj jaki duży balon a paczaj ile helu ;dd jak bd wracac to sobie go wezme *_* '' I zgadnijcie co ... jak wracałyśmy to go juz nie było ;ccc
i strasznie sie zawiodlam .. ;c
Dobra to na tyle dobranoc i powodzenia w szkole ;p ♥♥♥


WY TEZ ROBICIE SOBEI MASECZKI .? ;P


24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Odpierdol się od niej -,-

      Usuń
    2. Ona jest piekna.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. co nas obchodzi to ze byl balon a pozniej go nie bylo ? hahahahah

    OdpowiedzUsuń
  4. szkola jest po to by ludzie na kogos wyrosli, w twoim przypadku to wlasnie nie mozliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo Mój hejtujący anonimku <3 kocham cie ;**

      Usuń
    2. jest tu nas dwoch <3

      Usuń
    3. Fajne sobie hejcie znalazleś zajęcie :)

      Usuń
    4. nie hejcie, tylko pisze prawdę :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. FAJNY BLOG I ZDJĘCIA ♥ POZDRAWIAM MAGDA

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki murzynek *.* ♥♥
    masz taki śliczny głos czekam na nowy cover =D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Która to twoja mam, a która to ty? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. hhahah ucielas zdjecie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mudzineeek ;3 masz bardzo mloda mamee :d za ladne jestecie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna masz mame ^^



    zapraszam na mojego bloga:
    harmlessss.blogspot.com - niedawno zalozony ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zobaczyłam zdj. to myślałam że to jakaś twoja znajoma hah : )
    Twoja mama wygląda naprawdę młodo ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko spoko, tylko błagam Cie! TAK, a nie taG! :)

    OdpowiedzUsuń