sobota, 13 października 2012

Zakupy ♥

Hej hej ;* jak wam miną dzionek .? ;) Bo mi bardzo przyjemnie ♥ popołudni byłam z mamą na zakupach w Kvadracie to jest takie centrum handlowe w norwegii ;d no i sie trochę obkupiłam ;d ale nie aż tag bardzo, no ale parę rzeczy kupiłam ;d Kupiłam 2 bluzki/swetry i jedna koszule ;d i 3 pary spodni ;d teraz wieczorkiem byłam sie spotkać z Wisią ;d ♥ no i takie jajca były z nią żeee ;d Ale za długo by tu pisać ;d
no dobra to teraz wam pokaże pare takich OUTFIT'S ;d noo to ma nadzieje że wam sie spodoba ;))
http://ask.fm/Tadzik12

Take troche lata 60 ;d 

Zimorodek ;d



Misiu ♥

A to to nie wiem co to jest  ahaha ♥ Takie normalne no xd ♥

I jak wam sie podobają ubrania .? ♥ 


21 komentarzy:

  1. to mają być małe zakupy!!! ty jesteś bogata!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ta bluza na drugiej fotce zapraszam do mnie
    cebula-czosnek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie ładnie wyglądasz na pierwszym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne (:
    zapraszam do mnie
    wikaa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy szczegolnie bluza na drugim zdjeciu strasznie mi sie podoba *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy i ostatni bardzo fajny. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ubrania <3 czapeczka *.*


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzydal z ciebie!!!!!! i wieśniaczka!!! nie rob siary jestes taka glupia i brzydka ze az glowa boli sie pochamuj nic dziwnego ze potem mówią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jeja hejtujesz przez anonimka *_* Nawet nie masz odwagi pow. kim jestes. ;*

      Usuń
    2. haha racja jakaś wieśniara sie'uu znalazłą i szpanuje xd

      Usuń
  9. bardzo fajny blog !!! ej ty anonimku u góry weź ogarnij i nie mów takich glupot bo Natalka jest ładna
    Ps. fajne outfity ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie kupiłaś czapkę *__* ? zakochałam się w niej :*

    Zapraszam do mnie ! ♥

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. zarąbiste rurki mam takie same fioletowe i takie same niebieskie z Cubusa ;***

    OdpowiedzUsuń