środa, 21 listopada 2012

Lalala.! ♥

Hei to ja Wiśka. ♥ Wiec Tadzio musi sie uczyc no i wasciwie ja tez ale chciala zebym jej napisała notke to niech już ma i sie cieszy. xd Nie wiem zabardzo co tu by napisać. Ale powiem wam że zbliża się nam bal , mam nadzieje że w tym roku bedzie o wiele lepszy niż w tamtym. ;)) Powiem wam coś ale ciii, dobra.? No wiec Tadzikowa ma podobno wielbiciela. ahahhaha ;3 uhuhuhuh noo ale oglnie to tadzik ma duzo nauki teraz wiec noo także tego. Taka tam bezsensu notka z lekka ale jest. ;d


No to pozdro downie i sie tam ucz ma byc 6 !  . ;** <3 bo jak nie to wiesz zjęę cięę. :>


Zbliża się weekend jakieś plany już .? :D

8 komentarzy:

  1. to życzę Tadzikowi powodzenia w nauce^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i w miłości !! :D ♥

      Usuń
  2. Powodzenia Tadzik w nauce :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tadzik kiedy video. ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :):):)

    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka. Mam nadzieję, że bal będzie super, u mnie nie ma baluw tylko dyskoteki :( Świetne zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń