czwartek, 15 listopada 2012

Lang Helg.! ♥

Ahahahahahah ♥ Zgadnijcie kto już ma weekend .? ;p Tag ja.!! UU w moich myśłach nie zabrzmiało to za bardzo fajnie. ;/
Dobra nie ważne ;d w każdym razie ja już mam weekend ;d niby dla tego że raz w sobote byliśmy w szkole ale Wiśka też ma jutro wolne więc nie wiem o co kaman .. ;/ Allle Gut ;d OOO jaaa dzisiaj miałam 4 godz. pisania z English i skończyłam w nie całe 2 godziny, wszystkich to zaskoczyło w sumie mnie też bo sama sie tego nie spodziewałam ;dd napisałam 1 i pół kartki w tym 558 słów ;p a wczoraj mialam napisać streszczenie filmu też po angielsku i siedziałam nad tym o koło trzech godzin.. tsaa ale to było w domu to wiecie miałam tysiąc innych żeczy do zrobienia tutaj FB , no i oczywiście YouTube.  No i tag :) teraz sobie siedze i pije herbatkę no i gut nie .? nom ;d co do filmiku to musicie sie pytać wisi bo.. no wiecie ;d
To tyle papa ♥♥♥♥♥
Piosenka na dziś ♥♥♥



16 komentarzy:

  1. Fajnie ccci ;d

    Zapraszam do mnie werka-werciuuus.blogspot.com ;d

    Obserwuje cię i liczę na rewanż ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciala już weekend ! :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna piosenka:)
    świetne zdjęcia^^

    http://my-unique-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu zamiast "tak" piszesz "tag" ???

    OdpowiedzUsuń
  5. aww.. dobrze ci juz weekend! Śliczne zdj, czekam na filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje bloga czytałabym z chęcią, ale to w jaki sposób go piszesz mnie zniechęca. Żadnej spójności, jakieś wymyślone słowa o błędach ortograficznych już nie wspomnę. Blog to jednak coś poważniejszego niż np. SMS do koleżanki i wymaga bardziej dobranego słownictwa. Popracuj nad tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam takie pytanko ;d co to jest spójność .? ;)) i ja nie wymyslam zadnych słów

      Usuń
  7. Podobają mi się bardzo zdjęcia, klimatyczne i pomysłowe :D

    Jeśli bedziesz miała chwilę wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 zdjęcie rządzi ! ;p

    Zapraszam do mnie! ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne fotki :)

    zapraszam : orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji u mnie: http://magiapisaniaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super fotki ; ) zapraszam na naszego nowego bloga: http://yellowparadisee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. otagowałam Cię na moim blogu, pytania znajdziesz w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze śliczna i zdjęcie pierwsze najfajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń