niedziela, 25 listopada 2012

mały Niebieski balonik ♥

hei hei ;* Tag tag wiem nie było dawno notki.. i pewnie myślicie ''OOO ona nie powinna blogować, po co prowadzisz bloga skoro nie piszesz notek, żaalll wgl nie piszesz '' ii takie tam. Przepraszam ale w tym tygodniu miałam dużo nauki a w weekendy mi sie za bardzo nie chce pisać bo zawsze mam tak dużo do roboty w weekendy ;) I w tym że sie nie nadaje jako blogerka pewnie macie racje .. bo ja sama tag uważam.. chyba nie powinnam pisać bloga bo dużo obiecuje i obiecuje, a potem sie nie wywiązuje z tego co powiedziałam wiec tag serio nie wiem co mam robić czy mam dalej blogować, wtedy pewnie będę was zawodzić czy po prostu dać sobie spokój z blogowaniem .?
Potrzebuje waszej pomocy ;C

A tak po za tym to wczoraj miałam przedstawienie z tańca ;) pare razy sie pomyliłam ale to tam nie ważne ;d  Miejmy nadzieje że nikt nie zauważył ;)) tak a teraz sobie siedzę i oglądam pamiętniki wampirów ;)) no to by było na tyle ;)) odpowiadajcie co do blogowania ;) ♥

UHHH, Daimond ♥
mój mały niebieski balonik






przypominam o asku ;))


Q&A filmik ♥ <-- Filmik ;))

16 komentarzy:

  1. bloguj, kiedy masz na to ochotę, nic na przymus ;)
    Fajny ten ,,mały" balonik xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadź, bloga nie ważne, że nie dodajesz codziennie notek, bo po co jak mają byc nudne ? Mogła byś dodawac nawet raz na miesiąc a ja bym i tak cię czytała :)

    myraspberrysmile.blogspot.com - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że masz dalej prowadzić bloga...
    Uwielbiam go czytać ^^
    Wiadomo, że nie zawsze jest czas na blogowanie i nie ma się ciekawych pomysłów, ale proszę Cię nie zawieszaj go ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej mam pytanie, powiększałaś sobie usta? :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej! :* Tylko mogłabyś pisać częściej, a przynajmniej postaraj się. Jeśli będziesz miała mniej czasu to chociaż w jednej chwili napisz, że przez jakiś czas nie będziesz mogła pisać bo jesteś zajęta, na pewno każdy to zrozumie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedostatnie zdjęcie - pijana świnka z jęzorem na bok = ty. :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie,że masz blogować daalej!;D
    Fajny balonik xd

    OdpowiedzUsuń
  8. bloguj dalej,a ci co tak piszą to po prostu ci zazdroszczą więc głowa do góry i bloguj dalej dziewczyno ! Nie no rzeczywiście mały ten balonik xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Bloguj dalej ! Nie słuchaj innych ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bloguj ! :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Maly balonik ^ ^
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  12. zrób sobie grzywkę, taką jak ma wiśka <3 będziecie identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przestawaj blogować :D
    ja ciebie uwielbiam :d

    OdpowiedzUsuń
  14. ma pytanie masz tunele ?

    OdpowiedzUsuń