wtorek, 13 listopada 2012

Tańce ♥

Heej.! już dawno nie było notki :D yym tag ;d
przepraszam ze nie ma tag długo filmikuuu ale mi sie coś zepsuło z programem do przerabiania i Wisia miała mi przerobić wiec nie wiem kiedy bd miała czas ;))) Przepraszam nie bądźcie źli ;)))
Więc tag.. Byłam dzisiaj na tańcach ;d no i fajnie było nie.? no xd
W sumie zarąbistych chłopaków na tańcach więc Gut, bo są i fajni i przystojni xd hehe ♥
Kurde jeszcze muszę zrobić lekcjeee ;ccc bo nie chciało mi sie robić przed tańcami xd Baaad Ass :D
Dobra to koniec na dzisiaj ;d
P.S Lajkujcie tą stronke co prawda nie ma wpisów alee... KLIK.! ♥
AAA i przypominam o asku  ♥  http://ask.fm/Tadzik12

Ejj.!!!! właśnie czytam tą książke ;d ii powiem wam że jak narazie jest bardzo bardz fajna ♥ co prawda nie lubie czytać ale ta książka mnie wciągneła ;d 

A jak wam minął dzień.? ;p

11 komentarzy:

  1. Też to czytam . Jest naprawde wciągające ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. mi dzień miną fajnie;)
    nie czytałam;3

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię czytać książki, a ta jest całkiem fajna :D ^.^

    graphics-buudyn.blogspot.com

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, też muszę tę książkę przeczytać :D



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem już przy 9 części tej książki jest naprawdę wciągająca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam tej książki. :3
    Mi dzień minął... całkiem spoko. ;3

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobno dobra książka, jak znajdę trochę wolnego czasu to wezmę się zaczytanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą książkę będę czytała 3 i przy 2 części si po ryczałam

    OdpowiedzUsuń
  9. twój blog został nominowany :D
    szczegóły na naszym blogu ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ją czytałam! przeczytałam ją w jakis tydzień naprawdę wciągające! ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko! Moja ulubiona seria książek ! Czytaj dalej bo jest naprawdę ciekawe <3

    OdpowiedzUsuń