niedziela, 4 listopada 2012

wEEKENDZIK ;p

hejoł ;p ♥
Dzisiaj niedziela.. i jutro do szkoly.. ;/ FUUU.! I jeszcze jutro WF na pierwszej lekcji ..  jak byś my kurde nie mogli mieć na ostatniej.. ;/
Wczoraj byłam ma meczu z Wiśką, zawodnicy byli przebrani za nie wiadomo co ;p moja klasa była jakimiś superbohaterami . żal i nazywali sie ''super kidz''
I była tez klasa przebrana za Spongebob ♥♥♥ ale przegrali ;p ten mecz miał niby być do 17 aleee my poszłyśmy wcześniej bo nie chciałyśmy tam już siedzieć (wcześniej znaczy o 12 a przyszłyśmy tam o 10)
Ehh.. mojego taty nie ma pojechał do polski bo jego babcia a moja prababcia umarła w czwartek i to jeszcze na dodatek w wszystkich świętych.. RIP [*]. No i tata pojechał  wczoraj do polski bo pogrzeb jest jutro, i wraca we wtorek ;p i ma mi żelki przywieść <3 ale ja nie lubie niedziel takie są leniwe żeeeee ja nie moge ;p. no to tyle dobranoc <3 
Ask♥ Kliknij.!! :D ♥

A wy mieliscie fajny weekend .? ♥
P.S co myslicie o tym zeby nastepnym filmikiem byl pytania i odpowiedzi .? ;p ♥

13 komentarzy:

  1. Pytania i odpowiedzi <3 TAK ! : D

    OdpowiedzUsuń
  2. super, super ;d . dobry pomysł '' pytania i odpowiedzi '' ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :D
    mi weekend minął zarąbiście :D

    orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się nie cieszę, że jutro do szkoły .. ;/
    Mi weekend minął ciężko, miałam warsztaty taneczne :D Ale było super :D
    Fajnie by było, gdybyś nagrała ten filmik :D
    To moje pytania:
    Jaki dzień tygodnia lubisz najbardziej ?
    Masz jakieś zwierze ? Jakie ?
    Masz rodzeństwo ?
    Co zainspirowało cię do prowadzenia bloga ? ; )
    W pokoju masz częściej porządek czy bałagan ? xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super <3
    Tak odpowiedzi na pytania to dobry pomysl :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh , przykro mi z powodu babci . [*]
    świetnie masz w tej szkole , u nas w Polsce nie ma takich meczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia i mecz! :D Mi też się nie chce iść do szkoły -,- Przykro mi z powodu prababci.. http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. współczuje z powodu prababci [*]

    OdpowiedzUsuń
  9. pytania i odpowiedzi to jest to <3
    te bluzki ze spangebobem są świtne ja chce taką *__*

    OdpowiedzUsuń
  10. także współczuję z powodu prababci [*]

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze mam fajny weekend;P

    świetny blog;***

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń