środa, 26 grudnia 2012

♥ :)))


Heloł ♥ 
O jeju jeju ni=o i już po świętach :D nie wiem jak wy ale ja jakoś nie czułam tej świątecznej atmosfery.. troche szkoda.. ale tam nic teraz czekamy do Sylwestra :D Macie już jakieś plany .? Bo ja kompletnie żadnych :D Wiśka mi pojechała no i co ja mam robić no .? Do norwegów nie mam zamiaru iść na Sylwka bo w tamtym roku byłam to kurde o 3 musiałyśmy iść spać, bo jej mama mówiła żeee już jest strasznie późno.. ŻALSS 

Jejciu ale sie najadłam na wigilii.!! sie ruszać potem wgl nie mogłam xd wigilia tak serio to nie jest nidz innego jak obżarstwo, no bo tak nie jesz nic przez cały dzień aa potem jak siadasz do stołu to jesz i jesz i jesz aż jesteś pełny :D aale i tak lubie wigilie :p 
Ale ja tych świąt jakoś specjalnie nie odczułam może dla tego że nie ma śniegu i automatycznie też atmosfera sie psuje nie mam pojęcia ale tamte  święta były zdecydowanie lepsze pod jakimś względem. Mam też dla was takie spóźnione życzenia :)
 

Białe wąsy, biała broda
Tylko śniegu nie ma - szkoda
Iskry sypią się z pod sań
Po asfalcie pędzi drań
Spieszył się bo pusto w worku,
ale teraz stoi w korku
Wesołych Świąt ♥



A wam jak minęły święta .? ♥


23 komentarze:

  1. ladna czapka ;) Mnie swieta minely dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zrobisz filmik, w którym pokażesz nam prezenty? :D
    Myślę, że nie jestem jedyną osobą, która chciałaby zobaczyć taki film na Twoim blogu czy kanale youtub'owym. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyszłaś :D
    a święta minęły mi całkiem sympatycznie, ale trwają za krótko jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta był super Zapraszam : http://anett1233.blogspot.com/ *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie czułam atmosfery :/ ogólnie to minęły bardzo fajnie tylko że choroba -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona odgapia od Wiski!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma śniegu w Norwegii? :O

    OdpowiedzUsuń
  8. też nie czułam tej świątecznej atmosfery.
    Wesołych♥
    śliczne zdjęcie;3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie atmosfery swiatecznej wgl nie bylo ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. możesz zrobisz post o tym co dostałaś na święta ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie Święta minęły fajnie :)
    Może zrób sobie taką mini sesje ? :D



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Taadziik :D;3 ilove you bejbee :D hahhah <3333
    Sandraa <33 *::*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. W jakim programie przerabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  14. a święta minęły mi całkiem dobrze ;D

    Zapraszam do mnie! ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś ♥

    http://turkusoweserce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, wiem ,że takich próśb dostajesz wiele ale to dla mnie bardzo ważne ,żebyś weszła przeczytała i napisała co o tym myślisz ewentualnie udzieliła mi rady co mam zmienić a co ulepszyć. Naprawdę liczy się dla mnie twoja rada ponieważ jesteś jedną z blogerek których blogi mnie zainspirowały do pisania.
    Dziękuję jeśli poświęciłaś swój czas na przeczytanie tego i wejście na mojego bloga.

    http://megi-megii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie jesteś za ładna ♥ xD śliczne zdjęcie i fajne życzenia ;p
    http://maggie-maggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem dobrze ^^ .
    śliczne zdjęciee :)
    Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś śliczna <33 zapraszam do mnie http://melody12345678.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czemu ty jestes taka sliczna;**

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny blog ! Zapraszamy do nas gofffry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń