czwartek, 13 grudnia 2012

LOOOL.!

Hejoł misiki ♥ Jak wam minął tydzień .? ;*
Bo mi nawet dobrze ♥ O ja o ja ♥ mamy tyle śniegu aaz po kolana ♥ jak tak dalej pójdzie do jutro nie idziemy do szkoły ♥ wiec lepiej sie módlmy że więcej śniegu nasypie :D
Cale szczeście jeszcze tylko tydzień i Święta ♥ Kolędy i wgl ♥ to tylko ja czy wy też sie tak strasznie cieszycie ♥ ja tam już czuje ten świąteczny klimat ♥ O ja a ja znowu z tymi serduchami ♥ nie wiem czemu ale lubie pisać z serduszkami ♥  Teraz bobie matme :D w sumie już od 3 godzin jakoś mnie nie ciągnie żeby ją zrobić :D hmm nie wiem co jeszcze napisać ♥ dobra to trzymajcie sie ;*


BUZIAKI ♥

18 komentarzy:

  1. U nas lipa- może z 5 centyli śniegu ;/
    PS: miszkam w polsce- czego można się spodziewać ? ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. też już nie mogę doczekać się Świąt *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nie ma tyle śniegu;p
    fajne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób filmik jak zdobyć taką bff jak ty z wisia ;* jesteście super a ja ciągle szukam takiej najlepszej przyjaciółki a nwm komu zaufać i kto mnie zrozumie z moich kol

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzióóóóbek <3
    Ale jesteś ładna :)
    Zazdroszczę śniegu ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też się nie mogę doczekać świąt :D

    orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta już nie długo <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chodzicie z Wiśką do tej samej klasy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bliżej święta
    Coraz bliżej święta
    Fajny blog:)
    http://babeczki9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedziesz do Polski jak wiśka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu Tadzik jaka ty jesteś śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej bardzo fajny blog + Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka piękna jestes ! :o

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko, ale masz pełne usta Oo

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweet dzióbek = wiocha.pl ;p

    OdpowiedzUsuń