poniedziałek, 3 grudnia 2012

Winter & Snow Bijacz ♥

Hej haj Heloł ♥
troszeczkę długo nie było notki :) Przepraszam poraz... poraz... który.? :D Ale wiecie że was kocham ♥ i zapomniałam tego napisać w ostatniej notce że.. bardzo wam dziekuje za to że tak  mnie wspieracie jak sie zastanawiam czy mam odpuścić blogowanie ♥ i że mi mówicie żebym blogowała dalej ♥ jestęę wdzięęczaa ♥ ♥ ♥
Więc tsssaa jestem chora.. znaczy przeziębiona .. ale mam stan pod gorączkowy
U nas już śnieg nareszcie sie doczekałam ♥ Byłam niestety w szkole ale nie miałam gimnastyki bo mnie gardło bolało i wgl nie moge sie za bardzo zgrzać bo potem strasznie kaszle .. ;/
Ale to tam nic i tak jutro na tańce pójdę ♥ Miałam nagrać Vloga ale mi sie nie chciało :D łatwiej napisać ♥
Www czwartek mam Bal ♥ Jej ♥ Nie mam co wiecej napisać wieć Pa pa ♥

21 komentarzy:

  1. fajne zdjecie u mnie tez snieg zaczal padac dzisiaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale biało tam u ciebie :d
    U nas nie ma tak dużo śniegu...

    one-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twój blog *.*
    Jesteś łaadna :3
    zapraszam : http://majless.blogspot.com/
    obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuu jak ja ci zazdroszczę *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, co Ty masz z tymi serduszkami? xd Ładne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. w Polsce też już gdzieniegdzie śnieg jest ;d
    śliczne zdj :] ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. nagrywaj jakieś spontaniczne vlogi :) takie są najlepsze!
    codziennie wchodzę na bloga i sprawdzam czy dodałaś nową notkę <3

    pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też śnieg ♥
    śliczne zdjęcie ; d ; *

    zapraszam : http://love-freedom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na filmik :)
    Super jest to zdjęcie :D



    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz świetne filmiki :)
    Nawet jeśli ( tfu, tfu ) opuścisz bloga, to mam nadzieję, że nadal będziesz nagrywała vlogi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie ładna jesteś <3 , świetnie blogujesz nie przestawaj ! Zazdroszczę Ci tego śniegu , u mnie chlapa ;(
    Zapraszam do mnie :
    whenthewindblowsinyoureyes.blogspot.com

    Ps. Jakich języków uczysz się w Norwegii?

    OdpowiedzUsuń
  12. też jestem chora i mam stan podgorączkowy ;c...

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś bardzo piękna i masz super pomysły na posty
    Zapraszam cię do mnie glinianka12blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam na jej bloga http://kershi-kershi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czasem poczytać Twój blog . Jest na prawdę fajny :))
    http://plotkara-plootkara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. <33

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/12/konkurs-z-butikiem-sonho.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Przed znakiem interpunkcyjnym nie stawia się kropki.

    OdpowiedzUsuń