środa, 30 stycznia 2013

O nie.!!

Hejo.! ♥ przepraszam że wczoraj nie pisałam ale to był bardzo nie miły dzień.. ;/ 
Ale co sie stało to nie bede opowiadać bo to osobiste :D 
Wiec tak, dzisiaj byłam w szkole tylko na dwie lekcje bo potem szłam do dentysty.. 
i zgadnijcie co.. Tadzik będzie miał aparat na ząbki ... JUUchuu.!! (<--sarkazm XD)
Ale w sumie lepiej mieć niż z krzywymi zębami chodzić tak .? :D 
Ja mam głupio bo z przody mam proste zęby i wgl wszystko a tylne mi krzywo wyrosły.. ;/
Wiecie co.? wczoraj siedziałam i rozkminiłam że mi strasznie włosy urosły od wakacji :D 
i potem cały dzień chodziłam taka podjarana że mi włosy odrosły :D bo nie wiem czyy 
pamiętacie ale jak zaczynałam bloga to wtedy miałam jeszcze takie krótkie włosy XD
Ahahahah jutro ze szkołą idziemy na jakiś koncert metalu :D 
LoL ciekawe co to wgl bedzie :D 




Jak myślicie ładnie by mi było jak bym sie znowu na krótko obcięła .? :D







45 komentarzy:

  1. Nie. ! Takie wlosy sa cudne ;**
    A tam, aparat na zęby nic strasznego ;3
    Mam nadzieje ze nie bedzie wiecej zlych dni.. :3
    pozdro . :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obcinaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie włosy jak masz teraz są śliczne^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ścinaj ;) Tak wyglądasz ślicznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ` nie obcinaj tak wyglądasz ślicznie ;**
    masz włosy tej samej długości co jaa ;]]

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ścinaj, jest ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak jest dobrze, nie ścinaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nienienienienienienienie!!! Nie obcinaj włosów! :D

    orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ścinaj . ! : ))
    jeśli możesz . tella-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak i tak jest ci ładnie ale zostaw takie długie włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda włosów, nie obicnaj

    OdpowiedzUsuń
  13. nie rób tego ! ja też ścięłam i teraz żałuje :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też : C
      może bardzo nie ścięłam no ale ._.

      Usuń
  14. błaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagam nie obicnaj, bo będzie pszytko :C

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczne włosy i wg jesteś śliczna♥ jak chcesz to ścinaj.Decyzja należy do cb.Mam takie pytanie.Zrobiłabyś moze live.Tylko uprzedź z wyprzedzeniem na blogu :DD pozdrawiam........................................................jUla,stała czytelniczka bloga XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie obcinaj, później będziesz żałować ;D
    http://idealnie-nieidealnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. JAKA TY ŚLICZNA FAJNIE BYŚ WYGLĄDAŁA ZAJRZYJ NA ASKA CO ??? :D PIĘKNA TY NASZA <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie obcinaj proszę cię ! Tak ślicznie wyglądasz ^ :*
    Przy okazji, zapraszam do siebie mój blog nie jest popularny dlatego też rozgłaszam :c
    Zaobserwujesz ? :) - http://sensiix3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie ci w długich ;)

    graphics-buudyn.blogspot.com

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć!
    Na moim blogu świetny konkurs, z mega nagrodami!
    Liczę na Ciebie:)
    Wbijaj po szczegóły !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sama chciałabym mieć aparat na zęby chociaż nie mam krzywych ;) A włosy masz zajebiste, nie ścinaj ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bym nie ścinała ;))
    masz śliczne włosy .
    hm . mam takie pytanie , mogłabym wiedzieć co sie stało z filmikiem na yt . pt. 'moje ulub . ciuchy '' ?

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnemu ładnie we wszystkim ale nie obcinaj , wiem co mówię , ani kucyka nie zrobisz ani nic ! Ja obciełam grzywke i żałuję jak cholera jak mi się nie chcę układać to muszę podpinać i jak ciota wyglądam MASAKRA!

    OdpowiedzUsuń
  24. a i zapomniałam posram się chyba ze szczęścia gdybyś wpadła i ślad zostawiła

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie ci też w krótkich włosach ale lepiej w długich :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nieeee ! Nie obcinaj ! :) Teraz jest ślicznie ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie, ja sama ścięłam się na krótko i nie żałuję
    mam twarz podobną do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  28. Lepiej w długich :) Ja ma tą samą lampę co ty (na pierwszym zdjęciu) :{D Hahahhah!

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Błagam, nie ścinaj sobie włosów ! Tak ci najlepiej?


    Zapraszam do mniee http://oluswisenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Raczej zbieg być nie może ze ty i Wiska miałyście zjebutkany dzień, co się stało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce byc chamska ale.. co cie to .? :)

      Usuń
  31. Bluzka *.*
    Dopiero zaczynam :
    http://madlena-madlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślczne zdjęcia i fajny post, zapraszam do mnie ;D Jeśli byś mogła skomentuj jeden z postów i powiedz co sądzisz : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie lepiej Ci w długich włosach ;)

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nieee! Nie obcinaj się, bo potem będziesz żałować.

    OdpowiedzUsuń