środa, 23 stycznia 2013

Prosto z serca.♥

Hei. Na poczatek co do mojego bloga to może i nie jest idealny, może ja tez nie. Nikt nie jest. Pisze raz na jakiś czas, wiecie dla czego? Bo nie mam weny, czasem gorsze dni, ktore nie zawsze chce opisywać  Chce pamietac te dobre, o tych zlych zapomniec. Pewnie powiecie ze moge wtedy dodawac posty tematyczne lub cos innego, ale jak sie ma te gorsze dni nie zawsze ma sie wene... I teraz tak zebyscie tego nie zrozumieli tak ze ja mam ciagle te gorsze dni i nie pisze, tylko ze poprostuu tez pisze wtedy i kiedy mam na to ochote. Zakladajac bloga nie uwazalam tego za obowiazek tylko pasje. Wszyscy prawie byli przeciwni likwidacji bloga ale znalazla sie osoba, ktora mnie dotknela :

Na początku przepraszam że z Anonima, ale nie mam tu konta i nie będę go zakładała dla jednego komentarza. Powiem Ci szczerze, że według mnie, jeśli tak masz prowadzić bloga to lepiej przestań z blogowaniem. Piszesz notkę raz na tydzień, czasem nawet na prawie dwa. To bez sensu, robisz mnóstwo błędów i twoje notki są takie na odwal sie. Jesli nie masz tu o czym pisać to nie pisz, kiedyś lubiłam twój blog ale teraz wydaje mi się że jest gorszy. Przemyśl to, ja już na twojego bloga raczej nie będę wchodziła, co innego jak byś pisalą posty codziennie, O CZYMŚ konkretnym, bez błędów i 536345736135 emotikonek. Wszystko jest tu w nieładzie. 
Pozdrawiam, Ola


Powiem wam tak, jak pisze notke to nie tak na odwal sie ! Poswiecam nad nia troche czasu to ze ona jest krotka to nie znaczy ze jest na odwal sie ! To jest moj styl pisania, uwazam ze jak notka jest dluga to pewnie nikomu sie nie bedzie chcialo czytac o tym jak to sobie dzisiaj ``herbate pazylam``. Wylawiam te momety w danym dniu o ktorych chce napisac ! Pozatym moj blog jest  w formie pamietnika wiec O CZYMS konkretnym to znaczy? Opisuje tu moje dni, przyjaciol, co robilam itp. Co to emotikonek, hmmm... wiecie co ? Nie wiedzialam ze kogos to az tak urazi O.o Moim zdaniem jak pisze emotikonki to jest tak... tak lepiej czytac, lepiej poczuc... jakos tak milej. Bledy? Oczywiscie wszyscy je mamy ! Mieszkam w Norwegii od paru lat, rozmawiam po norwesku, pisze po norweski wiec tak to juz daje do myslenia, nigdy nie zamierzalam zosatac nauczcielka polskiego ! Wiem ze moze powinnam znac gramatyke jezyka polskiego, bo jestem polka i jestem z tego dumna, ale w tej chwili najwaniejszy jest norweski mieszkam tu, w Norwegii. Chodze do szkoly, potem na studia, do pracy. Byc moze wyjade do Polski kto wie? Ale co jesli zostane? Norweski mi sie przyda w tej chwili bardziej niz polski! Nigdy nie chce zapomniec kim jestem, skad pochodze, ani mojego ojczystego jezyka.

Naprawde lubie blogowac, ale jak nie mam weny a wy a to na asku a to na blogu, zadajecie mi pytania kiedy notka, kiedy bedzie notka to jak nie napisze wiem ze bede miala ciagle ta mysl ze nie napisalam i bedziecie (niektorzy) mnie wytykac ze co pare dni dodaje notki. Wiec przez takie cos mnie zniechecacie do pisania...czuje sie jakbym musiala, jakby byl to moj oowiazek a nie przyjemnosc. Czasem wchodze zaczynam notke i wychodze... bo nie mam weny i jest bez sensu. Ale to sie zmieni! Od teraz postaram sie pisac przynajmniej co dwa dni. ! ;D 



Napisalam to wszystko co mi lezy na sercu wiec oczekuje od was wyrozumialosci . ;)) Z gory dziekuje . ;3

Co wy na to ? oczywiscie nic nie obiecuje, ale bede sie starac. ;**

21 komentarzy:

  1. Tadzik... Tadzik Tadzik Tadzik !!!! Kochana nareszcie napisałaś cos, czego długo tutaj wyczekiwałam ! Ta dziewczyna co napisała tamten komentarz... Jest dziwna xd ja zrozumiałam ten post ;* a tak by the way równiez robie błedy i jestem uzalezniona od emotikonek :** no wiec dobrze że nareszcie nam napisałaś co czujesz . Wiesz - z jednej strony to dobrze że Cie wypytują kiedy notka i wgl., to znaczy że lubią czytać i odwiedzać Twojego bloga ale z drugiej strony właśnie wygląda to na obowiazek.... Tadziu - dla mnie możesz pisać raz na miesiąc lecz wiedz że nigdy nie opuszczę Twojego bloga. ! ♥♡ ładne zdjęcie.... Pozdrawiam i mam nadzieję że mój komentarz w jakieś części podniosł cie na duchu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. to co napisalas jest cudownemi prawdziwe. W pelni sie zmtoba zgadzam. Ja mieszkam w anglii i mam to samo z jezykiem, nie mam dostepow do polskich znakow.. sama pisze raz na tydzien.. kazdy ma inny styl pisania i kazda notka jest ten styl ulepszony..
    pozdrawiam, ikuu♥

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz dalej! Bardzo lubie twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wlasnie lubie dlugie posty i jesli sa o czyms konkretnym to na prawde fajnie sie je czyta.tez mam bloga i jak ktos mnie prosi o post to od razu zamykam strone bo to jest denerwujace ;/ jesli chdzi o emotikonki to ja tam je lubie a bledy kazdy popelnia nawet panie od polaka xdd pozdrawiam
    Karolina .;)

    OdpowiedzUsuń
  5. LUDZIE CZASEM POTRAFIA ZNISZCZYC COS CO SPRAWIA CI RADOSC ;D ALE NIE PRZEJMUJ SIE PISZ KIEDY CHCESZ BO TO MA BYC DLA CIEBIE NIE DLA NICH, WYDAJE MI SIE ZE PISZESZ TO PONIEWAZ BEDZIESZ CHCIALA KIEDYS WEJSC NA NIEGO PRZECZYTAC TO CO KIEDYS PISALAS PRZYNAJMNIEJ JA MAM TAKIE MYSLENIE JAK PISZE ;3 POZDRAWIAM NAJLEPSZA DUPECZKA KSENIA ;3 SORY ZE NIE Z KONTA <3333 I NIE PRZEJMUJ SIE TYM JAK CI PISZA KIEDY DODASZ NOTKE DODASZ JAK BEDZIESZ MIALA OCHOTE ;333

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przestawaj blogować ;)
    Uszczypnij się i postanów sobie, że co 2 dni będziesz pisała posta :)
    Błędy zdarzają się każdemu nawet mi :)
    A co do emotikonek to ja też ich sporo używam ;**
    miiikusia.blogspot.com --> w wolnej chwili wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przestawaaaj! :)
    Świetnie piszesz,jesteś bardzo sympatyczna i nie ma się co przejmować ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna notka,troche długa ale....
    pisz pisz twój blog jest fajny ale nie kazdy właśnie ma czas i wene ja tez czasem nie mam ochoty pisac

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz dalej!!!
    Co z tego, że nie piszesz codziennie? Ja i tak uwielbiam twojego bloga i jesteś u mnie nr.1 :) Emotikonki wyrażają uczucia i są potrzebne :D a błędy? każdy je popełnia!!
    Nie poddawaj się i pisz dalej!!!
    P.S
    napisałam do Ciebie na GG, mam nadzieje, że mi odpowiesz, bo bardzo zależy mi na tej rozmowie :)
    Olka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przestawaj bloggować! ;)
    Kocham twojego bloga , jest naprawdę świetny! :D

    orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że wpisy będą dodawane częściej. Nie przejmuj się anonimami, większość z nich to hejterzy nie mający życia prywatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nareszcie napisałaś coś tak..no prosto z serca! ♥

    graphics-buudyn.blogspot.com

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpisy częściej?? Świetny pomysł, uwielbiam cie :)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam cieplutko !
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super że będziesz blogować częściej ;****
    <3

    zappraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Tuu znowu Ola.
    Słuchaj, nie chciałam obrazić Cię tym komentarzem, wyraziłam swoje zdanie, bo to mieliśmy robić. Po przeczytaniu tej notki stwierdziłam, ze znów będe odwiedzała twojego bloga, zobaczymy jak to będzie. Dużo lepsze są takie notki i właśnie po tej stwierdziłam, że dasz radę napisać coś więcej i dużo lepszego ! Jestem kilka lat starsza od Ciebie i teraz moge stwierdzic ze dasz sobie rade.

    A co do @Lajka- może i jestem dziwna, ale ludzie poważni są nudni, poza tym, nie masz prawa oceniać mnie po jednym komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś śliczna <33333
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno kazda bloggerka Cie rozumie , i nie ma ci za zle ze rzadko piszesz :) Sama pisze napraaaawde rzadko :D
    Pozdrawiam i zycze samych sukcesow w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przestawaj blogować !! Jesteś ŚWIETNA ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przestawaj blogować.
    Każda prawdziwa blogerka powinna Cię zrozumieć.
    To oczywiste. Ja też ostatnio nie mam weny i dobrych dni.
    Każdy kto bloguje ma zapewne gorsze i lepsze dni.
    A na pewno hejterów. :)
    To oczywiste, że robisz błędy, ale masz do tego prawo.
    Mieszkasz w Norwegii, a nie w Polsce.
    A języka polskiego nie zapomnisz, bo piszesz bloga po polsku.

    pozdrawiam,
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetnego bloga i bardzo go lubię jeśli chodzi o polskie blogi odwiedzam tylko Ciebie, Wiśkę i jeszcze jedną dziewczynę. Uwielbiam twojego bloga jest świetny, szczery i oryginalny, więc byłoby przesrane gdybyś przestała pisać :p

    OdpowiedzUsuń