sobota, 5 stycznia 2013

przemeblowanie :D

Heloł ;* wiec tak ;)) Dzisiaj robilam male przemeblowanie w pokoju ;) przenosiłam łóżko z innego pokoju do mojego :D czyli jednym słowem zmieniłam łóżko u mnie w pokoju :D i tak jeszcze nie skończyłam całkiem przemeblowania bo musze jeszcze półke przestawić troche zmienić wystrój, pokupować poduszki i takie tam ale to innym razem :D dzisiaj spędziłam cały dzień w piżamie :p bardzo wygodnie :D Lalalalalalalalalalalalala nie mam o czym pisać XD
Strasznie mi sie podoba ta piosenka









Które wam sie bardziej podoba .? ;) Jak już mówiłam jeszcze nie wszystko skończone ;) P.S jutro sie widze z Wisiąą ♥♥♥




26 komentarzy:

  1. To i to ustawienie jest fajne ;)

    Zapraszam : 0la-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście podoba mi się bardziej przed, ale jak kto woli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te same łóżko co teraz masz ;) Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jaki masz ładny pokój *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz cudny pokój *.* też chce takie łóżko ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej mi się podoba 'przed'.

    OdpowiedzUsuń
  7. masz świetny pokój*.*
    i tak i tak fajnie:3

    OdpowiedzUsuń
  8. przed, miałaś większe łóżko a teraz takie malutkie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie lepiej 'po' .
    ale przed też było extra. !

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz ładnie w pojoju *.*

    Zapraszam do mnie! ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. na tym drugim zdjęciu ten stolik nie pasuje xd ;*
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog.
    Zapraszam do mnie na blog nelieslife.blogspot.com xdd.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przed lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne miałaś to czerwone takie duże a teraz malutkie ;) ale teraz jest też fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://wandzik-waandzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. oby dwa ustawienia są super . !

    zapraszam : http://love-freedom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Awords. Szczegóły na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz pokój ;** zazdroszczę <33 moim zdaniem ,,po'' jest bardziej potulnie <3 i fajnie że wreszcie będzie w Norway Wiśka ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie po ;D
    Obserwuję ;D
    Zapraszam ;D chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mi bardziej sie podoba przed ;)

    OdpowiedzUsuń