poniedziałek, 14 stycznia 2013

svømming :/



Hej ♥ ja wam mina weekend.? ♥ bo mi faaajnie :D ale miałyśmy ubaw przy nagrywaniu :D w weekend tag z Wisią rozkminiałyśmy że zrobimy tinychat w sobotę albo piątek :) mieliśmy dzisiaj basen .. ;/ jestem taka zmęczona i ogólnie mnie jakoś głowa boli..;c kurde no.. wykąpałam sie a dalej czuje ten śmierdzący chlor.. ;/ Żaaaals.!!! ooooł jee jutro mamy tańce ♥ kurde doszedł do naszej grupy jakiś Konrad.. taki dziwny z wiśką tag troszeczkę pyci pyci podejrzewamy że to polak aaaale raczej nie :D <= ahahaahh to nie miało sensu XD ale oj tam oj tam :D filmik sie przerabia :P znaczy w sensie że Wisia przerabia XD powiedziała że przerobi to ja sie tam nie sprzeciwiałam ;d trolololololololo nie wiem co dalej pisac wiec dobranoc ♥

SZERDUSZKO 

21 komentarzy:

  1. haha ; filmik się przerabia <33
    świetna jesteś Tadzik.! ♥
    pewnie filmik będzie świetny ;D
    śliczne usteczka.! ^^
    nienawidzę basenu :| znam ten ból ... XD
    fajnie by było jakbyś pisała częściej , ale wiem że różne rzeczy , sql i wgl <3 pozdro.! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać waszego filmiku ! ♥ http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wrzućcie filmik jak bedzie gotowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Po edytowanii przerobią go na konfitury i wsadzą do piwnicy. XD XD

      Usuń
  4. nie mogę się doczekać tego filmiku:D

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham wasze filmiki :D

    orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moge się doczekać filmiku ; )
    super blog

    zapraszam : http://love-freedom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja <3 Więcej notek prosimy:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pusty tepy polaczek z Ciebie nic pozatym !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jebniety buraczek z ciebie nic pozatym anonimowa krowo . ;**

      Usuń
  9. Uwielbiam cię Tadzik!!! <3
    Przerabiani filmiku !!! :D Już nie mogesie doczekać aż go wstawicie :*
    Jeśli możesz to pisz troche częściej posty :) ale jak nie to rozumiemy ,że masz też inne sprawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. rozwalasz mnie xd 'przerabia się. To znaczy Wisia go przerabia' xd ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh świetna jesteś ;))
    nie znam cię za bardzo, z Wiśką trochę bardziej bo z nią gadałam na Fb. ; ]]
    nie mogę się doczekać filmiku.
    PS. może się trochę bardziej poznamy ?
    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. me gusta twoje usta ^^ Zapraszam do mnie : www.lisia-lisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcie :D

    Zapraszam do mnie! ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chcę już film *.*
    http://boom1998.blogspot.com/ + Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello ;3
    zaiste zajebisty wpis <3
    zaobserwujesz?? [na 50 obserwatorów konkurs]
    vivaglaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Może nagracie z Weroniką filmik jak tańczycie taki układ i toturial jak to zatańczyć : http://www.youtube.com/watch?v=Q0hw2UzUNpk
    A tutaj macie wszystko krok po kroku: http://www.youtube.com/watch?v=0NA5teHSMD8

    OdpowiedzUsuń
  17. Tadzik! Kiedy bd filmik, bo nie moge sie doczekać.;**

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne usta! :)

    http://wika-wikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń