wtorek, 1 stycznia 2013

Sylwek. ;))

 Hej Kochani ♥ jak sie trzymacie po Sylwestrze .? :D bo ja dobrze ;p w sumie to ja nie mam po czym sie źle czuć XD no ale to tam szczegół :D Nie wiem jak wy ale ja sie nawet spoko bawiłam :) Nie bede opowiadała co sie działo i wgl bo to za długo ;d Ale fajnie było ludzie też spoko o ogólnie było fajnie :)dobra powtarzam sie XD Coś jakoś nie mam dzisiaj weny do pisania :/ nie mam za dużo zdjęć z sylwestra bo nie robiłam ale tam pare ;d jeszcze jutro wolne i w czwartek do szkoły .;/ nieee.!!!!! :(









P.S Jak wam sie podoba nowy wygląd bloga .? ♥



12 komentarzy:

  1. śliczny ten nowy nagłówek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczne usta i oczy. *.*
    i w ogole cała ładna jestes. (;
    pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super masz, że jutro wolne!!! ja już jutro do szkoły :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dopiero 7 wracam do szkoły :) tak bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nowy wygląd fajny:)
    świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wracam do szkoły w piątek :D Fajny wystrój i śliczne foty ;D Musisz być taka piękna. ? ;/ Hehe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia ;)
    A gdzie byłaś na sylwku ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award - szczegóły sprawdź na moim blogu. daj znać w moich komentarzach, jeśli bierzesz udział w zabawie.
    http://damnot.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Czwarte zdjęcie bomba <3 <3



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny wygląd :]

    Zapraszam do mnie! ♥

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. cuudny nagłówek ;33
    ` zapraszam do mniee.

    OdpowiedzUsuń