środa, 9 stycznia 2013

The Green Eye.^^

Siemka ;* chcialabym zeby byl juz weekend ! Ta szkola mnie zameczy. Fakt ze chodze do niej tylko kilka dni ale i tak juz tesknie za tymi wolnymi dniami kiedy moglam sobie spac tak dluuugo jak tylko zechce. ;)) Nie moge juz sie doczekac jak bedziemy z Wisia moja kochana najwspanialsza krecic ten filmik !! AAAAA bedzie zajefajnie. ;D Nie wiem jeszcze kiedy bedzie filmik bo bedziemy musialy go przerobic i tak ogolnie. :P O jeszcze 2 dni . <33 A teraz sobie takk siedze pisze z moja Wisia kochana i wlasnie ogladnelam taki filmik smieszny  ze ahahhahahahahahahhahha najlepszy jest koniec . XD
Klik, klik.!
Nie wiem o czym ma jeszcze pisac ... moze macie pomysly na jakies notki fajne?



































Moje zielone oczy, ahh te zielone oczy ich nie przeoczysz oo NIEEE.! ;d POKARZ CYCKI

21 komentarzy:

  1. Piszesz posty na odwal sie! Ludzie sie czytaja tylko dlatego ze jestes ladna i nagrywasz video!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat go pisalam . ;)) ranisz.. not.; *

      Usuń
  2. Też bym chciala :( mnie tez wykonczy szkola i choroba :< madeinmepatcy.blogspot.com zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. może dodawaj jakieś tematyczne post ;)

    zapraszam : orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zielone oczy są ładne <3

    Zaprasza, do mnie ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcie <3
    zapraszam do mnie http://mania-maniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. heh Tadzik ty jesteś ładna :* zapraszam do mnie http://world-by-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że u mnie zdjęcie się nie załadowało :(
    Świetny filmik ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie też ... to wina mojego internetu czy czego ? ://

      Usuń
    2. Tez nie ma tego zdj wez dodaj jeszcze raz

      Usuń
  8. Świetny blog. : ) -> zapraszam do mnie http://attka-attkaa.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. A w Pl feriee <3
    heheh..
    wejdź proooszę!!:
    vivaglaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ty jesteś ładna *.*

    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrazenie ze wgl nie czytasz komentarzy jakie akceptujesz !

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak ktos cie nominuje do libster blog to nie zwracasz uwagi. Mialas juz dwie takie nominacje

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog, ale posty co 2 tygodnie nie są miłą opcją. ._.
    Mogłabyś trochę bardziej dbać o swoich czytelników.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie sie nie załdowało :/
    Zapraszam http://misia-misiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję ^^ Fajny blog !!. Będę wpadać częśćiej !. Proszę o rewanż . Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń