piątek, 8 lutego 2013

Ferie biczys ! ♥

heeej ;* przepraszam ze długo nie było notki ale miałam bardzo dużo nauki .. ;/
To był ostatni tydzień przed feriami to oczywiście musieli zrobić test z prawie każdego przedmiotu..
Ale to tam nidz :D Najważniejsze że już ferie *_* co prawda tylko tydzień ale zawsze to coś :)
He he :D jak tam po tłustym czwartku .? przyznawać sie kto przytył :D aż wstyd sie przyznać ale ja nie zjadłam ani jednego pączka :O aaale przeżyje :D przynajmniej mam mniej kalorii ;p Trololololo :P
Jak narazie nie mam żadnych planów na ferie oprócz tego że bede dłuuugo spała :D




Heh chomik :D ♥ 

33 komentarze:

  1. ale masz fajnie mi sie ferie koncza

    OdpowiedzUsuń
  2. HaHA chomik. <33
    a ja zjadłam 7 pączków :P
    Wiem, że dużo ale nie muszę się martwić o moją wagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w Norwegii jest tylko tydzień ferii? ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dziś zaczynam ferie. Nareszcie. :D
    Śliczne zdjęcie. <3



    juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno kto nie zjadł pączka w tłusty czwartek nie będzie miał szczęścia w najbliższym roku ;D
    http://idealnie-nieidealnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Żaden chomik, przepiękna jesteś *.*
    feeeeeeeerie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to znaczy biczys? Bo wydaje mi się że to mnie obraża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obraza cie too.? aa no to spoko, nie wiedzialam ze jestes bijacz. ;** ahahah .

      Usuń
  8. ja też mam dziś ferie, ale dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. eeej ;c ja właśnie konczee.. :C
    piękne zdjęcie ;3
    Tadzik.. pisz częściej ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam już ferie * _ *

    zapraszam : nela-neela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ; **
    może jakiś filmik ?

    zapraszam : http://love-freedom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też mam tydzień feri *,* jednego zjadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłych ferii ;* Moje już dawno minęły :( Mam nadzieję, że zrobisz parę nowych coverów :D

    sessionmypassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się zaczynają ferie, 2 tygodnie :D Ja zjadłam 2 pączki, ale potem poszłam to spalić, godzinnym spacerkiem z psem :D Więc wszystko jest spoko:D Ja osobiście jadę na narty i do koleżanek na feriach:D

    Pozdro.:* Udanych ferii :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja już miałam ferie ;p zapraszam do mnie i pozdrawiam Tuśka http://tuskaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz fajnie *.*

    graphics-buudyn.blogspot.com

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam ferie :)

    myraspberrysmile.blogspot.com - zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. miłych ferii ; dd
    śliczna ; *
    zapraszam : http://love-freedom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też mam ferie, ale 2 tygodnie xDD
    Śliczny chomik z Ciebie ^^ :**
    zapraszam: xxariel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chomik <3

    Zajrzyj!
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteście super z Wiśka. : )
    Zapraszam do mnie na konkursik : ) http://zatrzymactechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjętko ;p
    w jakim mieszkasz mieście ty i wisia?(ważne)
    Mogła byś odpowiedzieć w następnym poście?

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam blogga <3

    http://sessionmypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam ferie. (: Jesteście świetne z Wiśką, takie zabawne, szalone i macie nieźle zrąbaną psyche w sensie pozytywnym! :* Ogólnie Ty jesteś taka ślicznaa i nawet z okularami powiem Ci, bo dodają Ci uroku. Mega Ci zazdroszczę urody, charakteru i cieesz się, że jesteś taka piękna i mądra : ) !

    OdpowiedzUsuń