niedziela, 17 lutego 2013

Tak Tak..

Hei ♥  No dobrze wiec tak.. ta notka beedzie raczej taka ze niewiadomo co sobie o mnie pomyslice znaczy moze nie ktorzy. Tu chodzi o te bledy..

NAPISZE TO RAZ.

Prawie pod kazda notka u mnie znajdziecie chociaz jeden kometarz na temat mojego pisania lub gramatyki, czyli komentarze typu ''o borze jake walisz bledy'' , ''wez idz sie ucz gramatyki'' itp.
Boze mam juz tego dosyc tyle razy to widzialam/slyszalam (nie wiem jak to powiedziec :D)
ze juz tym poprostu rzygam.!! Jak prawie szyscy z was wiedza mieszkam w norwegi juz od paru lat. Przeprowadzilam sie tu jak mialam 10 lat we wakacje. A wiec mialam zaczac 4 klase. Wiec ile ja moglam sie nauczyc tej gramatyki przez te 3/4 lata w polskiej szkole.? Tutaj w norwgi nie chodze do polskiej szkoly i nie ucze sie gramatyki jak ci ktory mieszkaja w polsce. Stykam sie z norweski codziennie, pisze po norwesku i mowie po norwesku. wiec mam prawo nie umiec dobrze gramatyki w polskim jezyku. I tak wiem ze polski to moj ojczysty jezyk, ale moge sie o milion zalozyc ze nie kazdy z was ma 6 z polskiego.. I nie chce tutaj wcale nikogo obrazic, no ale taka jest prawda.
I nie chce byc wredna czy cos ale to naprawde denerwuje -.- Bo sami pomyslcie, czy wy naprawde umielibyscie perfect gramatyke jezeli byscie chodzili do polskiej szkoly tylko od zerowki do 3 klasy, a potem przeprowadzili sie do innego kraju i zaczeli uczyc sie innego jezyka, naprawde byscie umieli ta gramatyke.? Juz chodze tyle samo lat do norweskiej szkoly co chodzilam do polskiej, dla mnie 4 lata z innym jezykiem i ich gramatyka to jednak jest duzo.. -.-

z powazaniem Tadzio :)

67 komentarzy:

  1. Heej ♥ Doskonale cb rozumi ja tez mieszkam w Norwegii i prawie tez co chwile ktos o jakich bledzi do mni isze :/ tez mni to wkurza jesli chcesz zajzyj dopiro zaczynam < liter mi czesto ucina lapto spadl z schodw > jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz zupełną rację ! nie przejmuj się tymi głupimi komentarzami ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczą Ci, ze mieszkasz w Norwegii, nie przejmuj się. :D



    Proszę, wpadniesz, zaobserwujesz, skomentujesz? Będę bardzo wdzięczna: juulyblog.blogspot.com Ja Cię obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz w 100 % rację. To nie twoja wina , że tam mieszkasz i uczysz się akurat tego języka : ) Ja też popełniam duuużo błędów : )

    OdpowiedzUsuń
  5. . Zgadzam się z Tb. i masz rację. Nie słucha innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przejmuj się!

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przejmuj się, dużo osób nie obchodzi że np. mieszkasz w Norwegii, mimo wszystko musisz umieć wszystko perfekcyjnie ;_; :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądrze piszesz ! Byłam na wielu blogach, które prowadzą dziewczyny mieszkające w innych krajach i szczerze mówiąc nawet jak ktoś zrobił jeden błąd (taki, który mógł się zdarzyć komuś kto całe życie jest w polsce) to od razu pojawiały się kom. że taka ortografia to wstyd itp. Hejterzy nie mają co robić, a ty nie przejmuj się takimi komentarzami ! Mi to nie przeszkadza jakoś ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleś ty śliczna *.*
    Zapraszam
    http://ka-booom-please.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tam nie przeszkadza że piszesz z błędami sama potrafię nawalić pełno błędów w swojej notce. A po za tym jak im przeszkadza twoja pisownia to niech nie czytają lub zachowają to dla sb. Pozdrawiam Beti :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tobie nawet zazdroszczę ze potrafisz i pisać po Polsku moze nie dobrze ale wszyscy rozumieją co piszesz , ale również potrafisz pisać po Norwesku i mówić . Ludzie mieszkaja w Polsce i uczą się polskiego a robią wiecej błedów niż ty . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi wcale nie przeszkadza jak piszesz, nic do ciebie nie mam :D
    Nie wiem jak ty ale ja naprawdę dobrze umiałam w 3 klasie ortografię :)
    SPOKO :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi to nie przeszkadza dla mnie to taki Twój styl :)
    Naprawdę nie masz co się przejmować.
    Ja osobiście nie przejmowałabym się hejtami, skoro tylko 3 lata chodziłabym do polskiej szkoły... :)
    Pozdrawiam i Pamiętaj nie martw się ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację. Zresztą mi to wcale nie przeszkadza.
    Jestem już przyzwyczajona. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jakos ja mieszkam w Irlandii juz ponad 5 lat i nie pisze z bledami -,- wyjechalam zaraz po komunii, to jest blog wiec wypadalo by pisac bez bledow, wtedy lepiej sie czyta, jak czegos nie umiesz napisac to sprawdz w google. sorki ze nie ma polskich znakow ale pisze z tableta. tak to bardzo lubie twojego bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też to nie przeszkadza, to zrozumiałe że gdy mieszkam w Norwegii już przez 3 czy tam 4 lata to możesz zapomniec Polskiej gramatyki. A nawet polakom zdaża się popełnić błędy.

    Zapraszam : http://misia-misiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przeszkadza mi twoja gramatyka:)
    ja mialam 13 miesiecy jak wyprowadzilam sie z polski i w ogole nie chodzilam w polsce do szkoly ale moja gramatyka jest o wiele lepsza niz twoja:/wiec nie rozumiem dlaczego sie takzalisz gdyby cie sie chcialo to bys sie nauczyla

    pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no okey :)
      tylko ze po co ja sie mam uczyc tej polskiej gramatyki.? ja chce skonczyc szkole w norwegi i bardziej sie skupiam na j. norweskim. :

      Usuń
    2. rozumiem cie:) nie przeszkadza mi to ze czasami zrobisz jakies bledy i wcale cie nie zmusza zebys sie jej uczyla;)

      Usuń
    3. Anonim racje ma w 100 % , a ty go od kurw jescze wyzywasz ! 0 szacunku

      Usuń
  18. Haha, nawet w przykladzie co napisalas" o borze jakie walisz bledy" , to nawet tutaj zle napisalas omg xd . ale nie martw sie, ja tez mieszkam w norwegii, juz od 4 lat, i przeprowadzilam sie jak mialam 9 lat, i tez nie umiem perfekcyjnie polskiej gramatyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz racjeee , slicznaa *.*

    Zapraszam na moj ulubiony blog :
    michellejedrzejak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Moglabys tak nie bluznic, ale poza tym to zgadzam sie z Tb . nie mialas jak sie nauczyc tej gramatyki. a tak nie na temat. , z jakoego miasta polskiego pochodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haalo odpowiesz mi?

      Usuń
    2. Superr miasto:)

      Usuń
  21. według mnie twoja gramatyka jest git :D

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam się z tobą. nie sprawia mi to problemu.

    graphics-buudyn.blogspot.com

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Tadziu, rozumiemy, że możesz popełniać gramatyczne błędy ale zauważyłam że często piszesz "tag" a nie "tak" i to juz jest troszke irytujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze 'TAG' zamiast 'TAK' , bo tak kazdy pisze na ask.fm i wgl. ; )

      Usuń
  24. Śliczna Tadzio *-* Jestem fanką Twojej urody, bejbe ;3
    A jeśli chodzi o notkę, to całkiem się z Tobą zgadzam. I nie przejmuj się tymi, którzy ci dokuczają z powodu twoich błędów i gramatyki - sami chcieliby robić takie błędy, bo też chcieliby mieć takie życie jak ty! :) Pozdro :*

    xxariel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Natalia ! zgadzam sie z toba moze nie umie jak sie mieszka tam juz 3 lata to kazdy moglby sie pogubic nie mam jej za to za zle mimo tego i tak ja lubie i nadal bede czytac jej bloga bo co gramatyka ma do tego nie rozumiem tych osob .... -,- . ma prawo sie myslic to jest jej zycie a nie wasze ona dobrze wie co robi , moze i faktycznie robi troche bledow ale to ze je robi i tak nie przestane jej bloga czytac . nie chodzi o to jak pisze ale o czym . nie wiem jak wy ale ja bardzo lubie bloga Tadzika ; )))

    Od : tala-taala.blogspot.com
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi jakoś tam nie przeszkadza, że piszesz z błędami. Rozumiem Cię, mówienie w 2 językach do najprostszych nie należy. Jednak jeśli chciałabyś to zawsze możesz włączyć opcje sprawdzania pisowni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Debilny malolat!!! Z ustami jak opony w samochodzie hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bosz -.- no mam duze usta, masz cos do tego .?

      Usuń
    2. Mogę się założyć że on/ona jest jeszcze młodszy a usta ma chude jak marchewki ;33

      Usuń
    3. jejku a ty co idealem jestes? -,-

      Usuń
  28. POkaż swoją szynnszylę :D Też mam ! Jestem ciakawa jaka jest twojaa :D

    ps. moim zdaniem masz śliczne usta ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. TADZIK <3 kochamy cie za to jaka jestes, a nir za to jak piszesz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. slicznaaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. nie martw sie ! przeciez kazdy poprawia bledy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tadzik, jestes MEGA ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja cie lubie ale jestem zdania ,ze skoro piszesz po polsku i jestes polką nie powinnaś robić błędów bo mi by bylo wstyd ze nie znam ojczystego jezyka ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. To nie jest wytłumaczenie. Nawet Trzecioklasista wie że mówi się np. ona kupiła a nie ona kupił.

    OdpowiedzUsuń
  35. no co ty.? :O tyle to ja tez wiem -.-

    OdpowiedzUsuń
  36. aale sie czepiacie -.- weźcie sie uspokójcie. jak dla mnie to normalne że dziewczyna która mieszka w norwegii od paru lat nie zna dokładnie gramatyki ! każdy robi błędy nawet najlepszy uczeń polskiego. nawet ja, gdzie zajmowałam zawsze pierwsze miejsce na konkursach ortograficznych (nie chwaląc się) też popełniam błędy :) poza tym to co wam to przeszkadza? chyba da sie doczytać o co Tadzikowi chodzi nawet z tymi błędami c'nie?
    ii jeszcze jedno ! usta masz śliczne piękna :* i w ogóle jesteś piękna :) nie przejmuj sie tymi hejterami i pisz posty na własny sposób :)
    jeśli ktoś na prawde lubi twojego bloga to nie zwraca uwagi na błędy :) buziaaczki :*
    zapraszam --> http://mojmalyswiat233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny blog :D:D
    obserwuję :)
    http://brajjan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przejmuj sie hejterzy sie nudzą umieją tylko z anonima cisnąc. Ja mieszkam w Polsce od urodzenia i też popełniam błędy, ale i tak nie długo wyjeżdżam za granicę na stałe więc moja gramatyka nie będzie taka jak teraz. Fajnie blogujesz i mam nadzieje, że nie przestaniesz! :) zaobserwujesz? bede wdzięczna:) http://ang-angie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Na prawdę z Nowego Targu pochodzisz?!

    OdpowiedzUsuń
  40. jesteeś świetna. *-*
    świetny blooog i wgl wszystko tutaj! ;*
    http://marce7ina.blogspot.com/ zapraszam. pzodrawiam. ;*
    obserwuję, liczę na rewanż. ;]]]

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgadzam się z Tobą, ja mieszkam w Polsce, ale rozumiem ludzi, którzy mieszkają w innym kraju, odzwyczaili się.. Mi to nie przeszkadza, przecież spokojnie da się przeczytać.
    Masz świetnego bloga <3 Obserwuję.

    girls-trio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nominowałam Cię do Liebster Award, zapraszam: ang-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wejdziesz c;? - cool-blue-berry.blogspot.com uwielbiam twój styl c;

    OdpowiedzUsuń
  44. http://imtwa.blogspot.com/ zapraszam nowy wygląd i 2 konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Rozumiem :*

    Chicalabym mieszkac w norwegii i cie i Wiske poznac, wydajecie sie zajebiste :*

    http://buzio-buzio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny post :) Zgadzam się z tobą zapraszam na mojego bloga :) http://naszezycienikimimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. O jej jaka ty śliczna *.* Jak mieszka się w Norwegi?? bo ja mam niedługo się tam przeprowadzić :) trudno jest nauczyć się norweskiego ??

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia jesteś taka ładna zazdroszczę;*
    zapraszay do nas wandalanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja w 100% cie rozumiem, + każdemu zdarzają się błędy a co dopiero jak się nie mieszka w polsce.
    Mam pytanie ile masz lat , bo w tym "o mnie " pisze że prawie 13 czyli masz 12 lat??
    ja bym ci dała 15/14 a zresztą tyle ma chyba Wiśka no nie xd ?

    OdpowiedzUsuń
  50. Tadzik nie przejmuj się błędami każdemu się zdarzają ,a oni hejtują Cię za nią ,bo nie mają się do czego już przyczepić jesteś na prawdę fajną i śliczną dziewczyną pisz dalej i nagrywaj filmiki :) Zapraszam na naszego bloga karolinaikinga.blogspot.com <--Wchodźcie ,komentujcie,obserwujcie my odwdzięczymy się tym samym! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. weźcie dajcie jej spokój! wiem jak to jest mówić na co dzień mówić po norwesku czy w innym języku a tu nagle trzeba po polsku bezbłędnie. wytłumaczyła to wam a wy dalej swoje! nosz kurczesz nosz, zastanów się hejterze czy tobie byłoby łatwo pisać bezbłędnie..?!

    OdpowiedzUsuń
  52. Dodaj jakis post .!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Super blog! Zapraszam na mój dopiero zaczynam !http://zuzka-zuzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Super blog !

    http://nicki-naja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. zgadzam się z Tobą. po tylu latach nauki w Polsce i przeprowadzce masz prawo do popełniania błędu. a z tego co sama zauważyłam nawet tutaj nie każdy jest orłem co do gramatyki.
    super zdjęcie ^^
    +obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń