czwartek, 14 lutego 2013

WaleTynki ♥

Hej *_* Jak tam życie .? :* Już troche długo do was nie pisałam, bo dodałam filmik IKS DE  ;3
No ale oj tam oj tam :D Hehe no to ja mam ferie ale w pon. mi sie już kończą żżżaaal -,- Heej.!! Dzisiaj Walentynki.. Co sądzicie o walentynkach .? Czy tylko ja ich nie lubie .? pewnie teraz sobie myślicie '' no tak nie lubisz mhm już to widze, nie masz ich z kim spędzić i dlatego nie lubisz'' A tag naprawde to serio ich nie lubie :D dla mnie to jest bez sęsu no bo obczajcie to, Skoro sie kogoś kocha to sie tą osobe kocha cały czas a nie tylko w jakieś tam świeto :) znaczy pwnie nie jestem jedyną która tak myśle :D ale chcialam moje zdanie wam powiedzieć/napisać :D No ale jak ktoś ma tam swoją drugą połówke to życze szczęścia ;**
Hehe ja moje walentynki spędziłam bardzo przyjemnie :D Spałam sobie do 14:30 :D A potem z mamą poszłam na zakupy :D no i tak mi czas zleciał ;** teraz herbatka i może jakiś fajny film ^_^

Zdjęcia z małej sesyjki z Wisią ♥

A wy jak spędziliście Walentynki.? *_* :* ♥

32 komentarze:

  1. Jacie ! Jaka ty jesteś śliczna ;3 A co do twojej opinii o walentynkach to nie jesteś w tym osamotniona, bo wiele moich koleżanek uważa tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja walilam tynki ; 33
    Poza tym.... Masz racje ;)
    Choc ja uwazam tez ze jest to swieto tez przyjaciol w ktorym mozemy "odwdzieczyc" sie za roczna przyjazn : D
    boskie zdjecia ;*
    ladnie ci w loczkach. Nie no... Zdj. Po prost boskie <3
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie Walentynki to dzień jak każdy inny.
    Śliczne zdjęcia*_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spędziłam z koleżanką na spacerze. :D
    Popieram Twoje zdanie.



    Wpadniesz? juulyblog.blogspot.com a może zaobserwujesz? Byłoby mi na prawdę miło, ja Ciebie już od kilku dni obserwuję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. omomom ;3
    jakaś ty ładna ... < 3
    ja walentynki w domkuu ; *
    ehehehehehehehe . wejdziesz ?
    nela-neela.blogspot.com
    będzie mi bardzo miłoo ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka jesteś piękna. *-* Super, tematyczne zdjęcia. A i mam pytanie co do lustrzanki (nie wiem czy ty masz, ale jeśli nie masz to Wiśka). Jak ją dostałaś/lub Wiśka? Bo ja chcę, ale nie stać mnie na nią, a marzę o porządnych zdjęciach. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne zdjęcia, szkoda że popełniach tyle błędów w pisaniu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakaś ty piękna :<< Ja walentynki w domu, bo żem chora, tylko byłam na małych zakupach... No potem walentynki dostałam : D

    Zapraszam.
    http://pictures-of-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak robisz te wlosy ?
    warkoczyki na noc czy prostowanicą/lokówką ?
    odpowiesz w następnej notce ? a jesli prostownicą to moze zrobisz filmik ?
    ŚLICZNE ZDJĘCIA. *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia. Też nie przepadam za walentynkami ; c .
    Pozdrawiam ♥
    Zapraszam do mnie : http://zatrzymactechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja spedziłam jak normalny dzień a zdjecia sa przesliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne masz te zdjęcia *,*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, mam pytanie, czy Twoje okulary to Ray Ban'y?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego jesteś taka śliczna , Tadziku ? ;<33

    OdpowiedzUsuń
  15. Popieram twoje zdanie. ;)
    Drugie zdjęcie: Booskie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia ♥ Mam 2 pytania... jakim aparatem były one robione ??? gdzie kupiłas i z jakiej firmy szminke ??
    Zapraszam do mnie : http://misia-misiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wlentynki:)? hmm Może być:) I w ogóle to Śliczny blog ! . Zapraszamy do nas :) http://meryandblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. suuuper <3 zapraszam do mnie. loorenzy.blogspot.com :3 Zaczynam ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia. *.*
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bożee.. jakie śliczne zdjęcia i Ty <3

    Wpadnij.. :
    julia-juula.blogspot.com

    xoxo ♥ ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś śliczna!!!!!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. . Czy ty zawsze musisz tak ładnie na zdjęciach wychodzić . ?? ;*
    Suuuper. ;^

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale super zdjęcia *.*

    graphics-buudyn.blogspot.com

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliiiiiczny Tadzik :*

    Jak chcesz to wpadnij :
    http://turkusoweserce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz zajebiste zdjęcia !! Odwiedzam Cię regularnie.
    http://the-fucking-my-life.blogspot.com/ Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. ale robisz bledy

    OdpowiedzUsuń
  27. Też nie przepadam za walentynkami.. Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, Wiki ♥ I zapraszam do mnie: tori-toori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog ;) Obserwuje i liczę na rewanż ;) korneliakowal097.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń