poniedziałek, 13 maja 2013

Help.!

Hej kochani ♥
Mam takie pytanko ;) Co albo czego chcielibyście więcej na moim blogu.? w sesie ze, jakie notki i o czym.?
Byłabym bardzo wdzięczna jakbyście napisali mi jakieś pomysły na notki tematyczne.! ♥

Nie wiem jak wy, ale ja uważam ze pisanie o moim dniu i wgl to z deczka nudne :D ♥ Wiec postanoowilam pisać notki tematyczne ♥ Czasami po prostu nie mam pojęcia o czym napisać notkę wiec dobrze mieć parę tematów o których można by coś napisać. ;)

Wiec byłabym bardzo wdzięczna jakbyście mi napisali jakie na jakie tematy schlelibyście żebym się wypowiedziała? (nie wiem, wypowiedziała czy wypisała :D bo przecież pisze :D)

A ja jutro mam zawody i biegnę.!!! Wiec życzcie mi szczęścia ♥

Dobranoc ;*

Nie mam zdj :O



http://wiska-wiskaa.blogspot.no/2013/05/young-ninjas-logo-konkurs.html  .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18 komentarzy:

  1. Fajne były by tematy o twojej rutynie porannej :) Jakich kosmetyków uzywasz, outfity ( nie wiem jak to się pisze ) itd. A czasem fajnie było by też posłuchać o twojej codzienności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz napisać np. o zwierzętach, takie tag kocham moje miasto i zrobić kilka zdjęć, możesz zrobić coś o waszej przyjaźni z Wisią .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kilka pomysłów:
    - zrób notkę 15 faktów o mnie,
    - moje sekrety (tylko tutaj mi chodzi o takie, które możesz nam zdradzić ;)),
    - ulubione dania,
    - ulubione miejsca na świecie, w których byłaś lub chciałabyś tam pojechać,
    - może jakąś notkę o Norwegii (ciekawych miejscach w Norwegii),
    - o ulubionych filmach i książkach,
    - może o twojej pasji, czyli fotografowaniu i tutaj możesz dodać parę twoich prac, np. zdjęcia przyrody,
    - może zrób taką notkę z pytaniami, bo pewnie dużo osób ma do Ciebie mnóstwo pytań,
    - może zrobisz jakiś outfit,
    - zrób notkę albo filmik co nosisz w torebce,
    - możesz też zrobić post, np. 5 sytuacji, które mnie denerwują.

    Mam nadzieję, że choć trochę Ci pomogłam :) A co do notek, to wcale nie są nudne i nie martw się, że raz jest krótsza, a raz dłuższa i tak Cię uwielbiamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę pomysłów na posty:
    - zrobić jakąś recenzje produktu którego używasz.
    - ulubione blogi
    - jakieś outfity z ubraniami ze sklepu internetowego.
    - just girly things. (o dziewczęcych rzeczach)
    - just do it
    - runda z pytaniami. I w kolejnym poście ''pytania i odpowiedzi''
    - ulubione piosenki
    - 25 faktów o mnie
    - moje ulubione miasta, typu. London. New York, L.A.
    - Before I Die.

    Myślę, że pomogłam. ;)Mam nadzieję, że się jakoś odwdzięczysz. :D Ogl. Mam parę notek z tych więc możesz sobie zobaczyć na moim blogu. Mam ich mało to szybko pójdzie.
    Claudia-dussia.blogspot.com
    POZDRAWIAM. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm. każda notka w twoim wykonaniu jest cudowna. Moze zrob jakieś ootd, ulubione ubrania, ooo albo jakieś zdjęcia lub filmik o norwegii. fajnie też by było jakbyć zrobiła jakiś post o swoich przyjaciołach albo kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, może zrób jakieś outfity i je nam pokaż, możesz zrobić post o Twoich planach na przyszłość, o snach, marzeniach, zwierzaku (jeśli masz), jakiś post z pytaniami... Sama nic nie mogę wymyślić... xdd O! możesz np. o hejtarach lub Twojej historii blogiem.(czy coś takiego)

    maggie-maggi.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz jeszcze zrobić fakty o Tobie, Twoje fobie, dziwactwa, plan dnia... Twoje zainteresowania, recenzja jakiegoś kosmtyku, filmu, książki (czegokolwiek) :D

      Usuń
  7. chcę notkę jak wygląda twój pokój
    więcej coverów itd jakieś filmiki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię czytać o twoim dniu ;) Obojętne co napiszesz i tak przyciągnie tłumy! ;p A jeżeli chcesz napisać coś bardziej tematycznego to może być o twoim życiu w Norwegii, co sądzisz o innych ludziach itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. napisz 15 faktów o tobie :) Może jeszcze ootd i takie typu rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kosmetykach coś. Może twoje ulubione kosmetyki albo coś :D :*

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tadzik fajnie że wróciłaś :* tylko zmień kolor bo nic nie widać i wali po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez mam zawdy w bieganiu, ale w czwratek,a więcej o tych zawodach u mnie na blogu, więc pomóżnie nowym się wybić i zapraszam d mnie:
    http://lia-liaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zrób post o przyjaźni damsko-męskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ootd !!! lookbooki !
    jak wyglada twoj pokoj
    twoje zainteresowania

    OdpowiedzUsuń
  15. może jakiś filmik lub tag ! inspiracje ?
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń