sobota, 11 maja 2013

Przedstawienie ♥

Dzień dobry ♥
Wiec dzisiaj mieliśmy przedstawienie.! To było ostatnie spotkanie gdzie wszyscy  cały House Of Dance widzieli się i mogli porozmawiać przed następnym semestrem po wakacjach. Wiec to znaczy ze niedługo wakacje ♥ Ale tez jest smutne bo nie zobaczymy się.. :(

Ale druga rzecz jest fajna bo.. Ja, Kelvin, Wiska i Tommy zakładamy własna grupę taneczna ♥ i nasz 1 występ będzie 15 czerwca.!!! Jeeeej ♥ No wiec tych z którymi się najbardziej zgrałam będę widywać raczej  często :D

Tak w zasadzie to nie ma się czym przejmować bo zobaczymy się po wakacjach ♥ A tak ogólnie to przedstawienie było wspaniale :) strasznie się ciesze ze poznałam tych ludzi.!! Tak.. znowu short notka ale moje zawsze takie są ♥


''Czasami wydaje mi się jakby nigdy ci na mnie nie zależało, jednak jak patrze w przeszłość wiem ze coś mocnego nas łączyło.. Wydarzyło się coś co nas rozdzieliło i wszystko się zmieniło. Nic już nie jest takie samo.''  

A jak wasz dzień.? ♥ 

14 komentarzy:

  1. Łoo pierwsza xD masz śliczne okulary. Zastanawiam się nad zakupem podobnych. Tylko ze mam mała twarz i ogl. Cała jestem mała i mnie wiem.czy bd mi pasować. Musiałabym poszukać sobie mniejszych ;) kocham cię i twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. ;)
    wakacje, wakacje.. yeah! *-*
    boskie zdjęcie. *-*
    http://sosna-grucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nawet znośnie ;)
    Masz śliczne zdjęcia!<33
    Powodzenia z tą grupą taneczną ;>
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia na występie, genialne zdjęcie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie:)
    Świetne zdjęcie*_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Co robisz, że zawsze masz takie piękne, lśniące włoski? :) Ja jak umyje wieczorem, to potem rano mam takie szorstkie i brzydko wyglądają, a rano na świeżo myć nie moge bo nie mam czasu ;/ doradzisz coś?

    OdpowiedzUsuń
  7. notka akurat ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  8. O no to fajnie masz ^^
    Zdjecie genialne *-*
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się,żę wruciłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się, ja wolę takie krótkie notki, bo nie lubię jak ktoś się długo rozpisuje :* Powodzenia na tych występach 15 czerwca ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcie <33 Strasznie się ciesze że wakacje już nie długo ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ! Trzymam kciuki ;**
    Super notka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogę zrobić Ci nagłówek ? Sądze że mój może będzie okej :>
    Wezmę trochę Twoich zdjęć. <3

    Pozdrawiam *.*
    XOXO ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń