czwartek, 30 maja 2013

S U M M E R .!!!

Hello. ;*
Przepraszam was ze dosyć długi czas nie pisałam ale teraz się zbliża koniec roku i jest dużo nauki... -.-
We wtorek miałam 6 godzinny test z Matmy.. Kooosszmar.! Nie wiem co wgl z tego testu wyjdzie :D

Wiec u mnie ogólnie dużo się jak na razie nie dzieje. :D Szkoła dom, szkolą dom i tak cały tydzień :P Jedyne co się zmienia to liczba dni do wyjazdu *.* ♥ Zostało tylko 22 dni i lecę do Krakowa.!!! ♥ Mam zaplanowane już cale wakacje ♥ Strasznie się ciesze ♥ Miedzy innymi dlatego ze w końcu zobaczę mojego ślicznego pieska.!!! ♥

Teraz tez tak w zasadzie to teraz tez się powinnam uczyć :D Ale to nic :P

Nie wiem czy wiecie ale bloguje tylko do wakacji, bo we wakacje jakoś nie będzie za bardzo czasu albo siły :D Może czasem pojawi się jakaś notka ♥


Takie tam stare zdj. ;*

27 komentarzy:

  1. Wspolczuje tego tesyi z maty.Fajne zdjęcie^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiego masz pieska? :D
    Ładne zdjęcie ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że blogujesz tylko do wakacji :C

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakieś świetne zdjęcie *.* Fajnie że lecisz do Polski <3 Powodzenia z nauką ja też muszę się uczyć ;c
    dominika-dominikaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne zdjęcie o.O wooow :) <333

    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oo.. to super, że masz plany! ;>
    świetne zdj! *-*
    http://sosna-grucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twoje notkii. *____*

    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że będziesz w Krakowie, mam nadzieję że się tam spotkamy :D
    http://likeabatmann.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam już plany na wakacje ;)
    Zapraszał do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcie <3
    Mam nadzieję, że chociaż jeden post się pojawi w wakacje <3

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja od niedawna mam Yorka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie przerabiasz zdjęcia :)?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie zdjęcie haha <33
    Claudia-dussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcie <33 Szkoda,że blogujesz tylko do wakacji,no ale trudno.
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, w wakacje będzie mi brakować Ciebie i bloga:C Mam nadzieję, że po wakacjąch wszystko wróci do normy:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :)
    Moze chcesz nowy design bloga?

    lubieoliwki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oo szkoda, że blogujesz tylko do wakacji ;c

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś! ;3

    http://paaula-paaulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam twój blog .♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Droga Natalio , bardzo lubię czytać twój blog , więc postanowiłam ,że cię na maluje , ale ponieważ mam tylko 12 lat i nie potrafię malować doskonale rysunek wyszedł mi przecietnie , wkrótce zamieszcze go na moim blogu . Bardzo by mi zależało byś go obejrzała .
    www.victoryblog123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń