wtorek, 21 maja 2013

School Again..

Hei. ;* ♥
Jak wam minął weekend.? Mam nadzieje ze fajne ♥ Jak ostatnio w poście pisałam u nas była piękna pogoda.. ale tylko przez te dwa dni niestety.. -.- wczoraj już było zimno i padał deszcz.. 

Wczoraj jeszcze miałam wolne.!! ♥ Dzisiaj już szlam do szkoły  Znaczy tak w zasadzie nie do szkoły bo byliśmy na wyciecze :D Ale wgl nie czułam ze to była wycieczka szkolna.. bardziej wypad ze znajomymi :D bo tak i tak robiliśmy co chcieliśmy wiec.. :P 

Byliśmy w takim miejscu gdzie do okola nas była woda *.* I zgadnijcie co..? znalazłam ROZGWIAZDĘ.!! ♥ Dla tych którzy nie wiedza co to to to jest taka gwiazda co żyje w morzu (PatrickStar) 

Wczoraj wgl nie mogłam zasnąć.. -.- RZAL.!!
Nie wiem czy jutro idę do szkoły bo mnie coś chyba rozkłada.. -.-
Dobranoc misiaczki ♥ 

Nie wiem jak wam ale akurat to miejsce za mgła tam.. mi się kojarzy w lasem deszczowym *.* 

12 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie ;33 Ładne.
    Claudia-dussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda :) (te zdjęcie)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. aleśliczne miejsce,fajnie macie u nas cały czas ciepło.


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabyś sprawdzić czy twój blog podoba się innym ? Tutaj możesz dostać różne porady co zmienić, żeby blog był lepszy i czego nie zmieniać, bo jest świetne: http://szczypta-krytyki.blogspot.com/ Polecam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie *o*

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie trochę niewyraźne, ale i tak jest świetne *.* Mgła robi swoje :D Nigdy nie widziałam na żywo rozgwiazdy, więc chciałabym być na twoim miejscu O.O

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcie <3

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne to miejsce *.*
    Daj rozgwiazdę ^.^
    U mnie też pogoda się psuje..

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem trochę przeziębiona ;P
    http://lia-liaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jesteś, zazdroszczę wycieczki ;33

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisze sie Żal!

    OdpowiedzUsuń