niedziela, 9 czerwca 2013

I'm (br) ok (en)

zbliża się koniec roku i jakoś nie ma na nic czasu.. -.- szkoła próby do występu, a to jednego a to 2.. po prostu totalny nie ogar. Ciesze się bo w końcu ocieknę z tej Norwegii..


Ostatnio znowu mam lekko ciężkie dni.. Nie mogę się po prostu ogarnąć.. mam przed oczami najczarniejsze scenariusze co do tego wszystkiego.. próbuje wszystko ukryć ale czasami nie potrafię..



                             When you're gone
The pieces of my heart are missing you

When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you.

We were made for each other
Out here forever
I know we were. 


20 komentarzy:

  1. Trzymaj się <3
    Avril Lavigne - When you're gone <3

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwiec jest miesiącem, w którym wszystko się na człowieka zawala, ciągle nie ma czasu, bo coś się dzieje i tak dalej.
    Nie smutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, w czerwcu to chyba każdy tak ma :D
    Pozdrawiam ;*
    http://jagodkowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. taak, czerwiec do d*py. ;c
    jesteśmy z Tb! ;]
    http://grucha-gruchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie poddawaj się. Dasz radę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyacy mówią, że czerwic to najlepszy miesiąc: gówno prawda! W tym miesiący jest najwiecej sprawdzianów,popraw,prób,zadań a tesknota za wakacjami wzrasta do poziomu MAX. Wiem co czujesz :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jesteś!
    Wszystko się ułoży ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymaj sie <3

    widze de tez sluchasz Avril :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio też mam ciężkie dni i nie mogę się doczekać wakacji *.* Chcę już odpocząć od tej szkoły i ludzi którzy do niej chodzą ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Avril *0* ♥♥
    U mnie tez niestety mało czasu...

    ~ maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie smuć się ! Wszystko się ułoży ;**

    liizy-lizzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od soboty mam juz wakacje :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog ;)
    Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem i dodasz do obserwatorów :D :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tadzik? przyjaciółka Wiśki? fajnie, że trafiłam na Twój blog :D

    pozdrawiam!
    Pyskara - kliknij i znajdź u mnie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. o tadzik ma bloga ! Obserwuje !
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny tekst ten na fioletowo <3
    Zapraszam na mojego aska: http://ask.fm/luskaewerywhere

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tak samo. ;c
    Claudia-dussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń