niedziela, 16 czerwca 2013

Mini ♥

Hej miski ♥ jak wam życie mija .? ♥ mi jakoś powoli :D ale 1 plus jest taki ze za 5 dni lecę do Polski.!!!!! Jejku jejku jejkuu ♥ strasznie się ciesze ♥ (dlatego tu tyle serduszek.............)

w szkole teraz już pewnie będziemy mieć luuzik ♥ mój kolega zaczął na mnie mówić ''mini'' i teraz dużo osób tak mówi.. -.- Ale git jakoś przeżyje, może po wakacjach już zapomni :D

dzisiaj mi tata zrobił taka mini sesje bo jakoś nam się nudziło :p wiec zaproponowałam zdjęcia ;* i tutaj jest parę z nich ♥



Trololololololololololo ♥ 

36 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia. A kolory kwiatów najlepsze *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne zdjęcia *.* ojej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś naprawdę śliczna :* i bloga też masz cudownego :* jeśli spodoba ci się u mnie to zaobserwuj :) dopiero zaczynam. mylifex3x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne
    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia. Mi sesje robi siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale śliczne zdjęcia <3 Twój tata jest dobrym fotografem!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale boskie zdjęcia ^^
    Pozdoro. i Zazdro. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie do Polski przyjedziesz ?
    www.blog017.blogspot.com
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoj tata jest fotografem ??? : D

    OdpowiedzUsuń
  12. miłej zabawy w Polsce, ja jadę za 2 tygodnie dopiero :C

    jakie świetne *o* ♥ o jeny, śliczne zdjęcia :))

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super że bd w Polsce :)) Kiedy bd w Krakowie ?
    Śliczne zdjęcia <33

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne zdjęcia, musisz mieć bardzo dobry kontakt z tatą - zazdroszczę, hihih :>





    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia <333
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rany, Natalia! Ale ty jesteś fotogeniczna *.*

    A gdzie będziesz mieszkać w tej Polsce?

    http://jagodkowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ci tata zrb zdj. *____*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj jesteś cudowna ♥
    A twoje zdjęcia to po prostu cuuudo :*
    Pozdrawiam i już nie mogę się doczekać kolejnej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boze, jakty Ty jesteś śliczna! ♥ Zdjęcia cudne. ;3 Hah, widzę, ze masz dobry kontakt z tatą. ;D

    ~ maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. miłego wypadu do Polski! ;>
    boskie zdj. *-*
    http://grucha-gruchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz super tatę, który robi super zdjęcia i ma super ładną córkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne zdjęcia :3 napaczec się paczałami swymi nie mogę! *.* piękne!
    komentuję, obserwuję i błagam o rewanż, to naprawdę bardzooo wiele dla mnie znaczy :)
    maja-nowa.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  23. A w jakim mieście będziesz? :)
    + piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Tadziu.. Powiesz mi, ile Twój tata ma lat?
    Pytam, ponieważ widziałam jego zdjęcia w poprzednich postach i jakoś nie umiem określić jego wieku :D

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia *.* jesteś śliczna...
    zapraszam do mnie :) http://nini-nitusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. no nie mogę, jaka ty jesteś śliczna <3
    nic tylko pozazdrościć urody ;)

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczne są te zdjęcia ;)
    Obserwuje i byłoby mi miło gdybyś także to zrobiła jeśli oczywiście chcesz :)
    arica-sb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, świetne zdjęcia *-*

    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń