wtorek, 4 czerwca 2013

Only 17 Days ♥

Taaaak.!!! Jeszcze zostało tylko 17 dni.! ♥

Chciałam wam powiedzieć ze od 22 do 24 jestem w Krakowie <3 23 będę w galerii krakowskiej wiec jak ktoś ma ochotę mnie spotkać czy coś i mieszka w pobliżu to mogą śmiało przyjść mi może się jakoś znajdziemy :D

To nie jest jakieś spotkanie czy coś tylko po prostu dużo osób mi pisze ze chcieli by mnie spotkać. wiec jeżeli ktoś mieszka w Krakowie to jest taka możliwość ♥

A tak po za tym to wakacje już coraz bliżej .!! <3 i dziś się dowiedziałam ze ma 3 z matmy na koniec roku :D ♥


22 komentarze:

  1. Niestety nie mieszkam w Krakowie;c
    Śliczne zdjęcie^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję trójeczki z matmy ;)
    Ja mieszkam bardzo daleko od Krakowa ;(

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 z matmy zawsze spoko :3
    Też mi tyle wychodzi :)
    Niestety nie mieszkam w Krakowie ale chętnie bym się spotkała z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już mam wakacje :))
    + ślicznotka ♥
    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tadzik mam pytanie ile masz lat 14 czy 15 ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju *__* Musze sobie załatwić transport do Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyszłabym , ale się wstydzę xd. Hahahahha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jakieś 40 minut do Krakowa :D na pewno przyjadę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda ze mam daleko to karkowa bo 4h jazdy );

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety mam daleko do Krakowa ;c
    Śliczne zdjęcie :3

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaką masz wade wzroku? Chodzi mi o to że dokładnie jaką, np. -1.00, +2.00 itp.;) to jaką masz? :D Od kiedy nosisz okulary? a może zrobiłabyś kiedyś jakiś tag czy odpowiedzi na temat okularów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma dobrą wadę wzroku .. To są okulary zerówki. ;)

      Usuń
  12. Ehh, szkoda, ze mam daleko do Krakowa. :c
    Gratuluje 3 z matmy! Śliczna jesteś. ♥

    ~ maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie mieszkam w Krakowie ;c Gratuluję 3 ;D Ja mam na całe szczęście 4 :D WAKACJE <3
    Zapraszam do mnie :)
    dominika-dominikaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś! <3
    Ja przez ten tydzień nie będę miała chwili wytrwania przez oceny ;(
    happy-optimist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne zdjęcia ^^
    Jestem tu pierwszy raz i blog bardzo mi się podoba :) Myślę, że będę odwiedzać go coraz częściej :P

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia, jesteś naprawdę bardzo ładna :) niestety mam daleko do Krakowa... ;(

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. A nie 15 dni? .. bez weekendów. ;)
    PRZEPIĘKNE ZDJĘCIE ! :O Najładniejsze ze wszystkich xdd <3
    Claudia-dussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń